wtorek, 21 kwietnia 2015

ShinyBox: Viosenna Metamorfoza (kwiecień 2015) - prezentacja zawartości

Jak ten czas leci. Dziś w moje łapki wpadło kolejne pudełko ShinyBox: Viosenna Metamorfoza. Jak co miesiąc byłam bardzo ciekawa zawartości... Jednak nie spodziewałam się, że aż tak kosmetyki trafią w mój gust.


A co znalazło się w tym wyjątkowym pudełku?



1) BIOLAVEN - Żel do mycia twarzy - produkt pełnowymiarowy - 16 zł / 150 ml

Nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Łagodne detergenty i fizjologiczne pH gwarantują zachowanie naturalnej bariery lipidowej, a dodatek oleju z pestek winogron zapobiega wysuszeniu. Olejek eteryczny z lawendy , symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych i odświeżających właściwości. Systematyczne stosowanie pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą. BIOLAVEN to nowa marka polskich kosmetyków naturalnych, produkowana przez firmę SYLVECO.

2) THEO MARVEE - Tonik Caviariste Perlique - produkt pełnowymiarowy - 46 zł / 200 ml


Tonik do twarzy wspomagający proces naturalnego oczyszczania się i odnowy skóry, zmniejszający pory i przywracający równowagę hydro-lipidową. Po jego użyciu skóra wygląda na zdrową i rozświetloną. CAVIARISTE PERLIQUE tonik może być stosowany do każdego rodzaju cery, łącznie z cerą wrażliwą i płytko unaczynioną. Zawiera ekstrakt z perły i ekstrakt z kawioru a ponadto łagodzący d-panthenol i alantoinę a także rozświetlające drobinki macicy perłowej.

3) Dove - Odżywczy żel pod prysznic Purely Pampering - produkt pełnowymiarowy - 12 zł / 250 ml


Nowy żel pod prysznic od Dove gwarantuje chwile prawdziwej harmonii i odprężenia. Produkt ten otuli Twoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając Twoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła NutriumMoisture™.

4) Glazel - Kamuflaż Perfect Skin - produkt pełnowymiarowy - 25 zł / szt.


Stworzony do korygowania niedoskonałości cery lub do makijażu permanentnego. Ujednolica koloryt cery nadając jej zdrowy i satynowy wygląd. Bardzo trwały o maksymalnej sile krycia. Nie powoduje efektu maski.

5) Glazel - Cień sypki Cappuccino - produkt pełnowymiarowy - 15 zł / szt.


Cień sypki, nasycony najwyższej jakości perłowymi pigmentami, wibrujący mnóstwem drobinek pyłków, które pozwolą osiągnąć spektakularne efekty w makijażu. Cień aplikowany na sucho ubierze oczy w kolorową mgiełkę i wyjątkowy blask, natomiast nałożony na mokro wyczaruje ekspresyjny i wyrazisty wieczorowy wygląd.

Dodatkowo w każdym pudełku znalazły się próbki:

oraz 2 prezenty od Vitalia:
tygodniowy plan diety i treningu online oraz kisiel Prolavia 


\
Dodatkowo pierwsze 1000 osób, które zamówiło subskrypcję otrzymało:
Antyperspirant Pharmacy Laboratories - produkt pełnowymiarowy - 16 zł / 60 ml 

Zaawansowany dermokosmetyk przeznaczony do stosowania miejscowego (na skórę pach, stóp i dłoni) w redukcji nadmiernej potliwości ciała. 

Bardzo jestem zadowolona z zawartości.
Żadnego z kosmetyków wcześniej nie miałam.
Najbardziej ciekawi mnie tonik Theo Marvee, marka kompletnie mi nieznana, nigdy o niej nawet nie słyszałam. Z chęcią przetestuję tonik, który z relacji dziewczyn pięknie oczyszcza i rozświetla skórę.
Drugi kosmetyk, który bardzo mnie ucieszył to żel do twarzy Biolaven, nowej marki Sylveco. Kosmetyki Sylveco świetnie się u mnie sprawdzają, bardzo je lubię i myślę, że i kosmetyki Biolaven pokocham ;)
Antyperspirantów nigdy dość, a tego od Pharmacy Laboratories nie miałam. Przyda się na wiosnę i lato coś mocniejszego.  A ten bloker można stosować tylko 2 razy w tygodniu! Więc moc powinna być ;)
Żel Dove prześlicznie pachnie, także chętnie się z nim zapoznam.
Kosmetyki kolorowe to coś co uwielbiam i zawsze najbardziej takich kosmetyków wyczekuję w kolejnych pudełkach... Tutaj mamy 2 kosmetyki Glazel: cień w bardzo uniwersalnym szampańskim odcieni (choć wg producenta 'cappuccino') oraz kamuflaż, który niestety trafił mi się w ciemnym odcieniu :(


Fajna zawartość. Niestety cały nakład już wyprzedany.
Jednak  od dziś ruszyła sprzedaż majowej edycji: Kobiecy Szyk.
Mam nadzieję, że zawartość będzie równie fajna jak kwietniowego pudełka.

Jak Wam się podoba kwietniowy ShinyBox?

13 komentarzy:

  1. Super zawartość :) Widzę, że na ten box to bym i ja się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie BIOLAVEN - Żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A słyszałaś o nowych boxach, które szykują właściciele Shinyboxa? Nazywają się InspiredBy i właśnie o nich napisałam na Spinkach i Szpilkach. W związku z tym, jak Shinybox totalnie zdeklasował Glossybox, jestem ciekawa, jak wypadnie InspiredBy;). Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako reklamę. Jestem fanką Shiny;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu notki pisałam o tych boxach ;) bardzo jestem ich ciekawa ;)

      Usuń
  4. Z Glazela cieszyłabym się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również pudełko bardzo się spodobało. A te inspirowane...hmmm jakoś nie widzę tam żadnej GWIAZDY raczej celebrytów, którzy niekoniecznie mnie inspirują (no może Ewa) dlatego tymi pudełkami nie bardzo jestem zainteresowana. Kamuflaż to chyba każdy dostał w takim ciemnym kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak.... celebryci ;)
      Z tym kamuflażem ubolewam.. spróbowałam dziś użyć, ale bez szans... strasznie ciemny :( nawet latem tak nie będę opalona

      Usuń
  6. Pudełko śliczne, zawartość niezła, ale bez szału ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre produkty wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W kwietniowym pudełku najbardziej spodobał mi się żel Biolaven. Co do inpiredby to ciekawi mnie co będzie w środku, jednak sama nie będę zamawiać, bo co innego dać za pudełko 49zł a co innego 150zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie drogie są. Chciałam Kasi Tusk zamówić, ale karty nie mam...a nie chce mi się kombinować ;( choć kusi bardzooooo a zbliżające się urodziny są dobrą wymówką, aby wydać więcej ;))

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...