środa, 1 kwietnia 2015

Podstawa pielęgnacji - owocowy żel pod prysznic oraz dezodorant Isana

Bez większości kosmetyków bym się obeszła, mogłabym żyć (ale jakie by to było życie? :)) ... Jednak bez żelu pod prysznic i dezodorantu (lub antyperspirantu) nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji. Do pełni szczęścia dobrałabym jeszcze pastę do zębów ...
Ale dziś o 2 kosmetykach Isana z Rossmanna.
Prześlicznie pachnący duet, żel który pachnie jak wiśniowa Mamba i dezodorant różany, który pachnie podobnie jak najpopularniejszy zapach od Cacharel... ;)
Zapraszam do lektury...


Owocowy żel pod prysznic
Owocowy żel pod prysznic o uwodzicielskim zapachu. DZIAŁANIE PIELĘGNACYJNE. Owocowa pokusa. Isana żel pod prysznic uwodzi ciało i zmysły swoim owocowym, słodkim zapachem. Specjalnie opracowana, wzbogacona ekstraktem z czereśni formuła pielęgnacyjna pomaga chronić skórę przed wysuszeniem.


Powtarzałam to już pewnie nie raz, ani nie dwa... ale uwielbiam żele Isana.
Niedrogie - bez promocji kosztują 2,99 zł  (w promocji 2,49zł) za 300ml butelkę. Drugim atutem jest ogromny wybór zapachów. Często pojawiają się limitowane wersje... i dziś o jednej z nich.
Owocowy żel, który tak naprawdę pachnie istną, cudowną wiśnią - do złudzenia przypominającą mi zapach gum rozpuszczalnych Mamba.
Słodko, owocowo, soczyście wiśniowo... i aż marzę o lecie, ale to jeszcze tylko kilka tygodni... ;)
Żel jak każdy z Isany dobrze się pieni i swoją rolę spełnia na szóstkę z plusem.
Nie wysusza przy tym skóry. W żaden sposób nie wpływa na nią negatywnie.
I choćbym chciała to nie mam do czego się przyczepić.
To czego oczekuję od żelu mam ;)

300ml żelu kosztuje 2,99 zł w cenie regularnej, obecnie w promocji zaledwie 2,49 zł ;))

Dezodorant w sprayu Secret Rose 
ISANA dezodorant w sprayu Secret Rose działający przez całą dobę skutecznie chroni przed przykrym zapachem i optymalnie zabezpiecza przez cały dzień. Kwiatowy zapach i wysokogatunkowa formuła zapewniają długotrwałą świeżość i sprawiają uczucie czystości. Tolerancja przez skórę – potwierdzona dermatologicznie.


Troszkę obawiałam się tego dezodorantu, byłam wręcz pewna, że nie zapewni mi odpowiedniej ochrony przed poceniem.  A w końcu to dezodorant a nie typowy antyperspirant.
Jednak mile mnie zaskoczył. Najpierw jego zapach, który bardzo przypomina mi wodę toaletową od Cacharel - Amor Amor. Bardzo podobne nuty zapachowe.  I tutaj przypomniał mi się inny dezodorant (z FA), który identycznie pachniał i działał.
I w kwestii działania jest naprawdę dobrze. Ochronę zapewniał mi na spokojne 18 godzin (dłużej nie miałam okazji go sprawdzić).  Ale przez te kilkanaście godzin czułam się pewnie.
Nie brudzi ubrań. Nie spowodował żadnego dyskomfortu, podrażnienia itp., nawet po zastosowaniu od razu po depilacji.

Nie spodziewałam się, że aż tak go polubię. To mój pierwszy dezodorant z Isany, ale na pewno nie ostatni ;)
Miałam teraz wersję mini - 50 ml - idealna pojemność na krótkie wyjazdy.
Dodatkowym atutem jest wydajność - wystarczył mi na ok 2 tygodnie przy codziennym użytkowaniu.

wersja mini 50 ml kosztuje 2,49 zł
pełnowymiarowe opakowanie 3,49 zł za 150 ml

Dostępne są w stacjonarnych drogeriach Rossmann, ale od niedawna także online TUTAJ.

Znacie wyżej opisane kosmetyki? Lubicie kosmetyki Isany?

16 komentarzy:

  1. Znam żel i bardzo go polubiłam :) No i ma urocze, słodkie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dziw bierze, że nie miałam jeszcze żadnego żelu pod prysznic z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele z Isany bardzo lubię, ale akurat ten zapach mnie nie nie zachwycił. Za to deo Isany nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele lubię. Dezodoranty trzymają u mnie słabo, ale do użytku "po domu" są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem świetne produkty! Używam ich z ogromną przyjemnością :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten dezodorant z Isany i dla mnie niestety straszny bubel :( Nie działa na mnie w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tego żelu w Rossamnnie, fajne ma opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj będąc w ROSSMANN miałam okazję poznać zapach tego żelu - owszem jest na prawdę przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj dlaczego? Świetne kosmetyki i niedrogie ;)

      Usuń
  11. Uwielbialam ten zel pod prysznic. Mial cudowny zapach i az zal mi, ze juz go wydusilam do ostatniej kropli. Teraz poluje na kolejna limitowana edycje i nowy swiezo wiosenny zapach. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się być na odwyku zakupowo-kosmetycznym (przynajmniej z takim założeniem wstałam dzisiaj z wyrka) a tu mi piszesz o tak fajnym żelu do ciała ;) osz ty niedobra :p No i weź tu człowieku nie kup żelu, skoro mój się kończy, a opisywany przez Ciebie nawet 3 zł nie kosztuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, żel szybko zejdzie ;)
      Ja teraz ten używam i jeszcze lepszy jest od wyżej opisanego:
      http://m.rossnet.pl/Produkt/Isana-wiosenny-zel-pod-prysznic-z-ekstraktem-z-owocow-malin-300-ml,342076,1765,729

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...