czwartek, 30 kwietnia 2015

Pędzel do podkładu oraz bibułki matujące z BornPrettyStore

Dziś króciutko o 2 produktach ze sklepu BornPrettyStore
Pędzel do podkładu (odpowiednik pędzle Real Techniques) oraz bibułki matujące.

Pędzel do podkładu

Bardzo podoba mi się 'dizajn' pędzli Real Technique, niestety nie należą one do tanich.
Zdecydowałam się na odpowiednik pędzla do podkładu. Liczyłam, że fajnie będzie współgrał z podkładami mineralnymi...
Włosie ma bardzo przyjemne w dotyku, miękkie, gęste. Po kilku tygodniach póki co nie wypadł ani 1 włos z niego.




Całość wykonana jest bardzo solidnie i pod tym względem pędzel bardzo mile mnie zaskoczył. Uchwyt pędzla wykonany jest z aluminium.

Zaskoczyła też mnie jego wielkość, myślałam, że będzie większy. A jest całkiem zgrabny ;)
Na dole porównanie z pędzlem Essence do smoky eyes (porównanie nieoczywiste, ale wybrałam pędzel, który większość osób będzie kojarzyło ;)).


A jak się sprawdził?
Z mineralnymi podkładami średnio, ale przetestowałam go z tradycyjnym, kremowym podkładem i tu rewelacja. Dobrze rozprowadza podkład, jednak w mniejszych zakamarkach (na skrzydełkach nosa czy też pod oczami) potrzebowałam mniejszego pędzla (typu mini kabuki).

Pędzel dobrze sprawdził się też do nakładania pudru, bronzera (szczególnie do jego rozcierania) i różu.

Bardzo jestem z niego zadowolona. Spodziewałam się dużo gorszej jakości. Z chęcią skuszę się na inne pędzle z tej serii.

Pędzel dostępny jest na BornPrettyStore za cenę 3,99$

Bibułki matujące 


Był czas, że bibułki kupowałam regularnie przez dobre kilka lat. W ostatnim czasie zaprzestałam, zastąpiłam je tradycyjnymi chusteczkami lub.. papierem śniadaniowym (świetnie sobie radzi, naprawdę! ;)).
Jednak zamawiając pędzel skusiłam się i na bibułki. Byłam ciekawa jak sobie radzą...

A radzą sobie dobrze, a nawet bardzo dobrze.
W ostatnim czasie moja cera potwornie się 'tłuści', nawet sprawdzone pudry zawodzą (ale tak mam co roku o tej porze roku...). 
Bibułki wręcz przyklejają się do skóry, idealnie wchłaniają nadmiar sebum. 


Bibułka jest bardzo cieniutka, niewielkiej wielkości i zwykle muszę zużyć minimum 2 sztuki.
W opakowaniu mieści się ich 50 sztuk.

Kiedyś bardzo lubiłam te z Dax, niedrogie i bardzo wydajne (w rolce, dzięki czemu mogłam urwać sobie dowolną długość). Jednak mimo tego udogodnienia teraz wybrałabym te z BornPrettyStore.
Dużo lepiej 'odtłuszcza' cerę i pozostawia makijaż na swoim miejscu ;)

Bibułki kosztują 2,67$, dostępne także na BornPrettyStore

Z hasłem XLG10 jest 10% zniżka.


Miłego 'długiego' weekendu, który wyjątkowo będzie dość krótki ;))
Ale mam nadzieję, że odpoczniecie ;)

pozdrawiam
A.

13 komentarzy:

  1. nigdy nie mialam takich chusteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzel postaram się zamówić i wypróbować :) Mam manie na ich punkcie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie podoba mi się opakowanie tych bibułek, lubię takie szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że się sprawdza, myślałam właśnie nad zakupem którychś z tych pędzli, a jak ten się nadaje i do podkładu i pudru i różu to super, taki all-in-one :D
    a bibułek nigdy nie używam, bo raczej nie mam problemów ze świeceniem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. O, zaskoczyłaś mnie tym pędzlem. Dobrze wiedzieć, że to nie tania tragedia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skuszę sie na te bibułki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny pędzel, też odpowiednik Real Techniques i również jestem zadowolona :) Fajnie, że czasami udaje się znaleźć dobre pędzle w rozsądnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pędzli tej firmy, ale nie specjalnie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam zamiar zamówić kiedyś Real Techniques, ale później obejrzałam film Maxineczki, gdzie bardzo negatywnie o nich mówiła i mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten pędzel nie jest z RT ... ;)

      Usuń
  10. Jakoś mnie ten sklep nie przekonuje, wolałabym zapłacić odpowiednią cenę i mieć oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bibułki mają fajne opakowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. sklep ma całkiem ciekawy asortyment :) ♡

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...