sobota, 25 kwietnia 2015

Isana - Żele pod prysznic: niebiański Sanfter Engel oraz malinowa eksplozja Früchling (limitowana edycja)

Czas na recenzję dwóch żeli Isana: Sanfter Engel oraz Früchlings. Oba są z limitowanej edycji.
Skupiłam się głównie na zapachach. Właściwości żelów Isana są dobrze chyba wszystkim znane ;)

Zacznę od mojego ulubieńca, który od razu po otworzeniu butelki podbił moje serducho. A mowa o:

Früchlings - wiosenny żel pod prysznic z ekstraktem z malin


ISANA Wiosenny żel pod prysznic zapewnia optymalną pielęgnację delikatnej skóry. Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry i w ten sposób chroni ją przed wysuszeniem. Owocowy, świeży zapach malin i trawy cytrynowej ożywia zmysły i rozbudza wiosenne uczucia. Tolerancja przez skórę. pH przyjazne dla skóry – potwierdzone dermatologicznie.

Żel pachnie obłędnie pięknie! Czysta eksplozja malin. Słodki zapach, ale absolutnie nie mdły. Mamy tu także trawę cytrynową, która równoważy zapach. Jest rześko, słodko, niezwykle przyjemnie.
Idealny zapach na wiosnę i lato.
Pieni się bardzo dobrze. Wydajność jak wszystkich żeli Isana jest bardzo dobra. A patrząc na cenę regularną 2,99 zł (teraz promocyjna to 2,49 zł) i dużą pojemność 300 ml... to naprawdę godny uwagi żel. Żal nie kupić ;))

Drugi żel o którym dziś krótko wspomnę to: 

Sanfter Engel o niebiańskim zapachu

Niebiańska pokusa. Łagodny kremowy żel pod prysznic pielęgnuje skórę swoim zmysłowym, delikatnym zapachem i zapewnia jej poczucie komfortu. Specjalnie opracowana formuła pielęgnacyjna, wzbogacona ekstraktem z liści brodźca paczuli pomaga chronić skórę przed wysuszeniem.

Zapach tego żelu bardzo mnie ciekawił. A pewnie nie byłam w tym odosobniona...
Jak pachną niebiosa według Isany? Delikatną, 'puchatą' wanilią, troszkę jak budyń... gdzieś w tle wyczuwam delikatna woń cytrusów i kwiatów z domieszką jakiejś kosmetycznej woni... Nie do końca mnie ten zapach przekonuje. Nie jest brzydki, ale urzekający  i piękny także nie.
Ciekawy i troszkę podobny do 'pingwinkowego' żelu o którym wspominałam TUTAJ. W promocyjnej cenie można z ciekawości przetestować :) A podobnie jak wyżej wspomniany żel kosztuje tylko 2,49 zł.

Właściwości pielęgnacyjne identycznie j/w - dobrze pieniący się kremowy żel, bardzo wydajny.

Dodam, że żaden z nich nie wysusza skóry i swoją oczyszczającą rolę spełniają wzorowo ;)

Dostępne stacjonarnie w Drogeriach Rossmann oraz online TUTAJ i TUTAJ :)

21 komentarzy:

  1. Mam ten pierwszy i uwielbiam go! Cudownie pachnie, jest idealny na te porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam te żele siostrzenicy - uwielbia Isanę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym potrzebowała teraz żelu pod prysznic, na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowy jest fantastyczny, ale ten niebiański śmierdzi mi okrutnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie przepadam za tymi żelami ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajj, nigdy nie miałam z nim styczności. Uwielbiam Original Source o zapachu czekoladowo-pomarańczowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten malinowy, fajny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malinowy jest ładny, ale niebiański mi strasznie śmierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten drugi i może być ale za specjalny to on nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu chciałabym powąchać ten pierwszy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę niestety używać żeli Isany, bo bardzo mnie wysuszają :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten niebiański bardzo mnie ciekawi :) dziś będę w drogerii wiec go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie stosowałam żeli tej marki, miałam za to olejek pod prysznic i bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...