niedziela, 15 marca 2015

Priorin Extra - Suplement diety na zdrowe i piękne włosy

Bardzo długo zbierałam się do recenzji suplementu diety Priorin Extra. Stosuję go od sierpnia 2014 roku, czyli ponad pół roku.
Włosy wypadały mi garściami... Czy suplement pomógł? 


Dzienna dawka to 2 kapsułki.
Kapsułki są duże, ale na szczęście śliskie i łatwe do połknięcia.
Opakowanie zawiera 60 tabletek i wystarcza na miesiąc kuracji.


Włosy wypadały mi garściami.
Bardzo liczyłam, że tabletki pomogą i zatrzymają choć w znacznym stopniu wypadanie.
Włosy wypadają mi nadal, ale mniej niż przed rozpoczęciem kuracji - o około 30%.
Pod tym względem liczyłam na odrobinę lepszy efekt, tym bardziej, że koszt miesięcznej kuracji to około 60 zł.

Za to zauważyłam inne plusy kuracji.
Włosy niesamowicie szybko rosną! Wręcz ekspresowo! Niestety nie tylko te na głowie ;))
Paznokcie także bardzo szybko rosną i widocznie się wzmocniły - pod tym względem nigdy na nie nie narzekałam... Ale przestały się kruszyć, z czym miałam problem jesienią .

Oprócz tego... suplement wzmocnił moje rzęsy.
Nie stosowałam żadnej odżywki na nie, ani niczego innego. A one wyraźnie zagęściły się.
Stały się mocniejsze i gęściejsze. Wyraźnie odżyły, co mnie bardzo cieszy.
Pod tym względem Priorin Extra bardzo mile mnie zaskoczył.
Nie spodziewałam się takiego efektu, a jakby nie patrzeć to też włos.
Może i z czasem brwi się zagęszczą.

Przez 3 miesiące brałam po 2 tabletki dziennie.
Później i na chwilę obecną biorę tylko 1 tabletkę dziennie.

źródło: demotywatory.pl
:))))))

Stosujecie suplementy diety? Znacie Priorin Extra?

8 komentarzy:

  1. Miałam ten suplement i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że kuracja Ci pomogła. :))
    Ja ostatnio zauważyłam zmiany na gorsze w moich włosach i paznokciach... Wiem, że wynika to z mojej diety i stresu związanego z nauką dlatego postanowiłam wzmacniać się witaminami i od dwóch tygodni biorę kapsułki Active Life Energy, ale efektów nie widzę. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przekonana do takich suplementów... wystarczy dobra dieta. Jesteś tym, co jesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA REGENERUJE SWOJE WŁOSY BO MOCNYM ROZJANSIANIU MOZE KEIDYS DOJDA DO SIEBIE :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam kurację, ale odczułam dyskomfort ze strony żołądka i przestałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu przyjmowałam ten suplement - był na prawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad kuracją, ale to trochę duży wydatek dla mnie... Włosy ostatnio lecą mi konkretnie, ale chyba najpierw postaram się naturalnie wzmocnić, a potem uderzyć do apteki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...