niedziela, 29 marca 2015

MurierLash - serum do rzęs


witajcie ;)
w mijającym tygodniu doszło do mnie serum do rzęs MurierLash
W ciągu najbliższych dni rozpocznę kurację. Bardzo jestem ciekawa efektów...


Opis producenta:

Odżywka do rzęs MurierLash zawiera szereg składników aktywnych oraz ekstraktów roślinnych dobranych z największą starannością, aby Twoje rzęsy były zachwycająco długie, gęste i mocne już w trzy tygodnie.



Składniki aktywne MurierLash to nowoczesny kompleks maksymalnie skoncentrowanych składników: Biotynoyl Tripeptide-1, który wzmacnia włókno i mieszek rzęs, oraz prowitamina B5 (d panthenol), która skutecznie odbudowuje strukturę brwi i rzęs oraz stymuluje porost nowych. Keratyna: składnik wzmacniający rzęsy/brwi oraz wyciąg z komórek macierzystych – to one nadają dramatyczne tempo wzrostu rzęs.

Serum MurierLash jest maksymalnie skoncentrowanym źródłem ekstraktów roślinnych, takich jak: ziele świetlika, zielona herbata, oraz imbir, które dodadzą rzęsom sprężystości, energii i witalności. Hydrolizowane proteiny pszenicy natomiast poprawią kondycję rzęs przez ich nawilżenie.i wygładzenie. Znakomity efekt osiąga się już po trzech tygodniach stosowania, natomiast maksymalna faza kuracji nastąpi po 2-3 miesiącach. Odżywkę stosuje się raz dziennie, a następnie dla podtrzymania efektu – 3-4 razy w tygodniu. Preparat został przebadany dermatologicznie oraz przez lekarzy okulistow i oftalmologów


Miałyście do czynienia z tym serum?

6 komentarzy:

  1. bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, aby kuracja z wykorzystaniem serum przyniosła świetne rezultaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich rzęs, jak twoje pewnie nic mi nie da, ale może powinnam spróbować? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji używać żadnego serum z tych droższych, a Regenerum nie dało jakiś spektakularnych efektów :) Trzymam kciuki za Twoje testy!

    obserwuję jako: rogaczki
    lubię jako: Rogaczki Kosmetyczne, udostępniłam post na fb :)

    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czekam na paczuszke do testów :) Też wybrałam to serum do rzęs, krem na cellulit i na przebarwienia :D Zobaczymy, czy produkty warte swej ceny :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...