poniedziałek, 9 marca 2015

Makijażowe zaległości...

W ostatnim czasie na blogu makijaże rzadko się pojawiają. Na Instagramie zamieszczam je regularnie.
Więc dziś nadrobię i pokażę te ostatnie. Mimo, że żaden mi się nie podoba...
Nie szaleję ostatnio z kolorami (nie wiem co się ze mną dzieje, ale mam nadzieję, że mi przejdzie... i wrócę do kolorowych wariacji, w których najlepiej się czuję :))

Nr 1 w odcieniach złota i zieleni
w roli głównej pigmenty Makeup Geek: Afterglow oraz Kryptonite




Nr 2 w odcieniach brązu i miedzi
w roli głównej także pigmenty Makeup Geek: Nightlife, Blitz oraz 2 cienie: czarny Corrupt i kremowy Vanilla Bean




Jakich kolorów  cieni używacie w ostatnim czasie najczęściej?

16 komentarzy:

  1. ja też tak chce, ale jeszcze nie potrafię. Mam pytanie czy Ty obrabiasz zdjęcia? są takie ładne, chyba popadnę w kompleksy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj gdzie ładne, dla mnie są straszne :(
      PhotoScape używam i w nim rozjaśniam zdjęcia w sumie tylko, kadruję i dorzucam podpis...

      Usuń
  2. Bardzo ładne, a jakie długie rzęsy marzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio non stop maluję się w odcieniach złota i brązu. Niesamowicie polubiłam takie połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 2 mi się bardziej podoba ogólnie, ale oba są ładnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż. Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy makijaż - obłędny :)
    O Twoim kolorze oczu już nie wspomnę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie miedzi i brązu super, a rzęsy bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie po prostu! Uwielbiam takie kolorki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kit z makijazem! jakie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie odcienie :) piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba makijaże wyglądają ciekawie :) Chociaż kolorystycznie bardziej podoba mi się ten pierwszy. Sama wybieram raczej bezpieczne, nudne połączenia cieni - moje makijażowe zdolności są raczej niewielkie, a i opadająca powieka nie pozwala jakoś szczególnie szaleć :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...