środa, 4 marca 2015

Małe, domowe SPA z olejkami Wellness Beauty + sklep internetowy ROSSMANN

Dziś krótko o dwóch olejkach od Wellness Beauty z Rossmanna.  Bardzo długi czas zbierałam się do ich recenzji, sama nie wiem dlaczego. Ale nadrobię to dziś, tym bardziej, że oba olejki są godne uwagi, a w dodatku niedrogie.
Olejek pod prysznic
olejek migdałowy i bambus


Bardzo lubię kosmetyki Wellness Beauty, a już w szczególności ich peelingi. Za olejkami nie przepadałam do czasu, aż w moje ręce trafił olejek z kwiatem wiśni i ekstraktem róży, o którym pisałam TUTAJ. Od tamtej pory 'namiętnie' wręcz testuję wszystkie olejki tej firmy.
Olejek pod prysznic z olejkiem migdałowym i bambusem dorównał swoim 'braciom'.

Oleista konsystencja po zetknięciu z ciałem i wodą zmienia się w lekko pieniącą emulsję.
Bardzo dobrze spełnia swoją oczyszczająco-odświeżającą funkcję.
Nie pozostawia skóry nieprzyjemnie lepkiej ani zbyt tłustej.
Nawilża, dość delikatnie, ale zawsze coś :) Przy mojej normalnej skórze wystarczająco.
Skóra jest miękka i przyjemna w dotyku.

Olejek pachnie bardzo ładnie, subtelnie. Odprężająco.
Wydajność bardzo na plus.
Skład także przyjemny.

Pojemność: 250 ml
Cena: 8,59 zł
Skład:

Olejek do kąpieli sezamowy z wanilią


Dotychczas olejku sezamowego używałam tylko do włosów (czasami też do ciała). Świetnie się sprawdzał przy moich wysokoporowatych włosach. Ujarzmiał mnie.
Olejku z Wellness Beauty nie miałam możliwości przetestować w wannie, ale idealnie sprawdził się do małych kąpieli stóp. Idealnie natłuszczał i zmiękczał skórę, przygotowując ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Olejek nie pienił się jak wcześniejsze olejki od Wellness Beauty jakie miałam, ale to dobrze.
Skład olejku jest prosty, bez tony zbędnej chemii.
A zapach przecudnie waniliowy. Niezwykle ciepły, otulający i odprężający zapach.
Buteleczka mieści 150 ml, które wystarcza na 9-10 kąpieli w wannie. U mnie wystarczyła na ok 20 aplikacji (do miski wlewałam 1 nakrętkę).

Pojemność: 150 ml 
Cena: 7,59 zł
Skład: Carthamus Tinktorius Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Sesamum Indicum Oil, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Polysorbate 20, Parfum, Tocopherol, Tocoferyl Acetate.

Na koniec świetna jak dla mnie (i mam nadzieję, że dla Was również informacja) o otwarciu sklepu internetowego ROSSMANN




Lubicie kosmetyki Wellness Beauty?
Co sądzicie o otwarciu sklepu internetowego Rossmann?

17 komentarzy:

  1. Internetowy Rossman moim zdaniem to super sprawa, bo jednak nie każdy ma do niego dostęp a raz na jakiś czas można zrobić porządne zakupy. :)
    A na olejek kuszę się już długo i mam zamiar kupić go bo uwielbiam wanilię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam obydwa te olejki :). I uważam, że sklep internetowy to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram się też do recenzji produktów tej firmy. Na chwilę obecną mam olejek do ciała : mango i papaja oraz ten olejek do kąpieli lawendowy. Oba bardzo dobrze mi się sprawdzają. Moimi ulubieńcami są zdecydowanie nuty zapachowe z mango (peeling w słoiczku oraz olejek do ciała )

    OdpowiedzUsuń
  4. Napalilam się na wersję lawendową ale zakup odkładam w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie cieszy rossman on line :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam olejku ale wygląda fajnie idę zerknąć na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam, ale jak będę w drogerii to rozejrzę się za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie olejek sezamowy :) Tez bardzo lubię produkty Welness&Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie umilacze do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ten internetowy sklep, fajny bajer :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się ucieszyłam ze sklepu internetowego, choć lubię oglądać kosmetyki w stacjonarnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. O nie wiedziałam, że Rossman otworzył swój sklep internetowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten pierwszy mnie zainteresował, pewnie kiedyś go kupię, jak lekko uszczuplę żelowe zapasy :D
    a fajnie, ze otworzyli sklep internetowy, no ale jednak poczekam aż będzie możliwość odbioru osobistego w każdym sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam, że Rossman ma swój sklep internetowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek pod prysznic jeszcze przede mną, ale z pewnością w końcu do mnie trafi :) Od pewnego czasu taka forma kosmetyku świetnie zatsępuje mi piankę czy żel do golenia.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...