wtorek, 24 lutego 2015

ShinyBox - The Gift of Love (luty 2015) - prezentacja zawartości

Tym razem z małym opóźnieniem pokazuję zawartość mojego lutowego ShinyBox.
Pudełko z tego co przeczytałam w internecie wywołało niemałą burzę, a wszystko przez to, że jedni dostali produkty The Body Shop a inni Fm Group.
Ja niestety utrafiłam na FM, firmę której łagodnie pisząc nie lubię...
Ale zobaczmy co w tym lutowym boxie jeszcze się znalazło ;)





1)   FM GROUP  - Żel pod prysznic SPA SENSES - produkt pełnowymiarowy (20 zł / 250 ml)Żel pod prysznic z delikatnie myje i pielęgnuje ciało. Specjalna formuła kosmetyku sprawia, że skóra staje się nawilżona i dobrze odżywiona, a zawarta w nim prowitamina B5 działa łagodząco. Piękny zapach żelu pobudza zmysły i utrzymuje się na skórze przez długi czas. Kosmetyk dostępny jest w kilku wersjach zapachowych do wyboru: werbena, brzoskwinia, kwiat wiśni, wanilia i paczula.




2)  CRÈME BAR Krem pod oczy Visage Parfait - miniatura 10ml (69 zł / 15ml)

Krem jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry wokół oczu. Cera w okolicy oczu jest najcieńsza, a jej grubość wynosi ok. 0,5 mm. Ze względu na swoją bardzo delikatną strukturę, to miejsce jest najbardziej narażone na efekty zmęczenia, niewłaściwej pielęgnacji oraz szybko zdradza oznaki starzenia się skóry.
Jak działa krem pod oczy Visage Parfait:
• poprawia elastyczność, napięcie i jędrność skóry wokół oczu,
• redukuje "worki" i cienie pod oczami, a także poprawia koloryt - skóra nabiera blasku i świeżości,
• skutecznie i długotrwale nawilża skórę okolic podoczodołowych oraz powiek zapobiegając ich nadmiernemu przesuszeniu,
• stanowi ochronę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych takich jak: zmienność temperatur, wiatr, mróz
• koi i łagodzi podrażnienia



3) Bania Agafii - Drożdżowa maska do włosów - produkt pełnowymiarowy (13 zł / 300ml)

Maska do włosów drożdżowa to wspaniały sposób na przyśpieszenie wzrostu włosów. Drożdże piwne to naturalne źródło białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyspieszając wzrost. Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.


4) Syis - Serum kolagenowe do paznokci - produkt pełnowymiarowy (35 zł / 10 ml)

Serum kolagenowe do paznokci na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i hydrolizowanej keratyny. Preparat zalecany jest szczególnie do pielęgnacji paznokci mających tendencję do żółknięcia, łamliwych, skłonnych do pękania, zniszczonych. Serum wspaniale nawilża również skórki wokół paznokci i przyspiesza ich regenerację. Serum ponadto przyspiesza wzrost paznokci.
Efektem stosowania serum jest: Zdrowa, gładka i odżywiona płytka paznokciowa. Skórki wokół paznokci są dobrze nawilżone, odżywione, miękkie i łatwo poddają się wszelkim zabiegom.



5) Yasumi - Ekspresowa maska shakerowa - produkt pełnowymiarowy (20zł / zestaw)
STEM CELLS EXPRESS SHAKER MASK
Maska shakerowa z komórkami macierzystymi z jabłoni szwajcarskiej przeznaczona do każdego rodzaju cery. Komórki macierzyste z jabłoni szwajcarskiej chronią ludzkie komórki macierzyste i odbudowują zniszczoną z wiekiem strukturę skóry. Regenerują, liftingują, zwalczają oznaki i opóźniają proces starzenia się komórek skóry, pozostawiając młodzieńczy wygląd i witalność. Sorbitol intensywnie nawilża skórę, wiąże wodę na powierzchni naskórka i ogranicza jej parowanie, podnosząc poziom nawilżenia. Wygładza drobne zmarszczki, a także zapobiega wiotczeniu skóry.



GRATISY:

Biały Jeleń - Mydło naturalne Bioomega z lukrecją i hibiskusem (6 zł / 50 g)

Hipoalergiczne mydła Biały Jeleń BIOomega zawierają ekologiczne, certyfikowane oleje oraz bogate w olejki eteryczne ekstrakty z korzenia lukrecji i kwiatów hibiskusa, które wpływają pozytywnie na kondycję skóry, poprawiając jej elastyczność i działając przeciwzapalnie.
Kwasy tłuszczowe Omega-6, Omega-3 witaminy, naturalny chlorofil, minerały i inne substancje aktywne pochodzące z sześciu olejów roślinnych sprawiają, że skóra jest kompleksowo i naturalnie chroniona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Polecane dla osób ze skórą suchą, wymagającą odżywienia i szczególnej pielęgnacji.


Próbki maseł do ciała Farmona



Lutowy ShinyBox może i mnie nie zachwycił, ale kilka kosmetyków z nich bardzo mnie zaciekawiło, m.in. shakerowa maska Yasumi, serum do paznokci Syis, czy też drożdżowa maska do włosów od Banii Agafii.
Po remoncie moja skóra, wlosy i paznokcie potrzebują dużej dawki odżywienia i nawilżenia... Liczę, że kosmetyki z tej edycji spełnią moje wszelkie oczekiwania.

W sprzedaży jest już marcowa edycja. Zapowiada się gorące, niezwykle kobiece pudełko.

GIRL ON FIRE czyli zmysłowość, energia i pewność siebie! Podkreśl swoją pociągającą, intrygującą naturę – pełną uroku, powabu, czaru i zmysłowości. Dzięki gamie wyselekcjonowanych kosmetyków marcowa edycja ShinyBox propaguje kobiecość w pełnym tego słowa znaczeniu! 
Dostępne TUTAJ.

A co sądzicie o lutowym pudełku?

13 komentarzy:

  1. Ja dostałam masełko TBS , trochę szkoda że nie żel TBS którego jeszcze nie miałam okazji używać, ale bardzo lubię masełka więc jestem zadowolona. Swoją drogą trochę to moim zdaniem niesprawiedliwe, że w różnych wariantach pudełek są różne firmy. Różne produkty jednej marki rozumiem, ale różnych firm?

    OdpowiedzUsuń
  2. Same opakowanie jest słodkie i urocze :) No nie jest zbyt fajne, aczkolwoek nie abonentuje już żadnych pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczkę z yasumi mam czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezła zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko ok, gdyby nie ten żel FM - mi też on się trafił a tak się napaliłam na zapowiadany TBS :/ ale i tak nie narzekam, tym bardziej, ze to mój pierwszy box :) nie mogę się już doczekać marcowego! oby obyło się bez podziałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się trafiło masło TBS i faktycznie muszę przyznać, że gdybym miała wersję z FM byłabym trochę zawiedziona, że inni dostali TBS..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam złotą maseczkę, z brokatem. Dziadostwo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy się nie przekonam do takich BOX'ów - jeszcze nigdy do końca się żadnym nie zachwyciłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się zawartość podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...