czwartek, 5 lutego 2015

Organix Cosmetix - Krem do rąk rozjaśniający przebarwienia skórne

Organix Cosmetix 
Krem do rąk rozjaśniający przebarwienia skórne

Opis producenta:
Rozświetlona i równomiernie stonowana skóra jest podstawowym elementem świeżego i zdrowego wyglądu, co stanowi ważny atrybut piękna.  Produkty rozjaśniające, przeciwdziałajace hiper-pigmentacji (plamom starczym), stają się coraz bardziej popularne na całym świecie.

Organix Cosmetix z dumą prezentuje całą serię kosmetyków, poświęconą skórze z plamami, przebarwieniami oraz niedoskonałościami na tle pigmentacji. Skuteczność składników aktywnych jest potwierdzona wieloletnimi badaniami klinicznymi.

Aktywnym składnikiem kremu jest organiczny NEUROLIGHT.61 G. Rozjaśnia plamy bez ingerencji w zdrową skórę.

Ponadto zawiera AQUAXYL-innowacyjny składnik nawilżający. Ogranicza utratę wody oraz chroni skórę rak przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych.

Moja opinia:
W grudniu recenzowałam dla Was organiczne masło do ciała z Organix Cosmetix. Dziś przychodzę z recenzją rozjaśniającego kremu do rąk tej firmy. 

Krem zamknięty jest w higienicznej tubce z pompką.


Konsystencję ma lekką. Bardzo łatwo się rozprowadza. Błyskawicznie wchłania.


 Nie pozostawia żadnej tłustej i lepkiej warstwy, a niezwykle delikatną i aksamitną. Dobrze nawilża skórę dłoni. Natychmiastowo zmiękcza i koi skórę.
Pachnie dość specyficznie, jakby cytrynowo z chemiczną nutą.

Sama nie mam zbyt wielu przebarwień na dłoniach. Zaledwie kilka bardzo jasnych, zapewne od słońca. Zaś moja mama ma ich bardzo dużo. Testowałyśmy krem razem. 
U mnie krem spisał się rewelacyjnie, ale używałam go systematycznie przez ponad 3 miesiące.
Ze systematycznością u mojej mamy było gorzej.. sporadycznie go używała i niestety efekt u niej nie jest zadowalający, ale jakiś jest... Jaśniejsze plamy widocznie rozjaśniały. Ciemniejsze zostały. 
Zakupiłam kolejne opakowanie i będę jej przypominać o kremie licząc, że efekty będą jeszcze lepsze. W końcu dłonie są naszą wizytówką i trzeba o nie zadbać ;)

Pojemność: 100ml
Skład:


14 komentarzy:

  1. Mam go, ale niestety nie mam przebarwień i nie będę w stanie wystawić recenzji....mój brat ma to mu dam i zobaczymy co z tego wyniknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam na szczęście przebarwień na dłoniach, to też nie zakupie tego produktu. Fajnie natomiast, że Tobie pomógł. Jestem ciekawa jak sprawdzi się kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś czytałam artykuł, że żaden krem do rąk nie jest w stanie rozjaśnić przebarwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie kusi krem do twarzy tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam na razie przebarwień na dłoniach ale może kiedyś się przyda taki krem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nie mam przebarwień na dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przebarwień na dłoniach nie mam, ale za to są suche więc ciągle wymagają nawilżania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie mam problemów z przebarwieniami na dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten problem mnie nie dotyczy :) uf uf :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pompka to atut. Nie znoszę mazać się kremem.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie spotkałam się wcześniej nawet z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Totalnie nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam kilka produktów tej marki, obecnie mam krem matujący i krem S.O.S :) ten drugi uwielbiam :) Zostaję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...