środa, 4 lutego 2015

Catrice - paleta cieni do brwi Eyebrow Set

Jakiś czas temu obiecałam recenzję palety cieni do brwi Catrice Eyebrow Set.
Nareszcie się zebrałam i dziś ją Wam przybliżę ;)


Paletka nie raz i nie dwa pojawiała się wśród moich ulubieńców. To moje pierwsze cienie do brwi, dotąd nigdy ich nie podkreślałam...  A w chwili obecnej nie wyobrażam sobie, aby ich nie podkreślić.

W zgrabnej paletce z lusterkiem mieszczą się 2 cienie, jeden bardzo jasny brąz, drugi ciemniejszy.



Ale to nie wszystko co skrywa w sobie paletka. Pod spodem jest mała szufladka, w której znajduje się pęseta oraz pędzelek. Malutkie są bardzo, ale przydały mi się przy szybkich poprawkach makijażu :)


Cienie napigmentowane są bardzo dobrze, szczególnie ten ciemnobrązowy.


Aplikacja cieni nie sprawia żadnych trudności. Dla mnie początkującej wciąż osoby w podkreślaniu brwi paletka Catrice jest idealna.
Cienie dobrze się aplikują.
Gdy przesadzę z ilością nałożonego cienia bardzo łatwo wyczesać dołączoną szczoteczką jego nadmiar.
Trwałość bardzo dobra, nie potrzeba poprawek w ciągu dnia.
Używam jej od kwietnia lub maja 2014 roku.
Przez te kilka miesięcy zdążyłam ją sprawdzić w różnych warunkach pogodowych i w każdych cienie od momentu aplikacji aż do demakijażu wyglądały nieskazitelnie.

Wydajność niesamowita, ubytku w moich cieniach praktycznie nie widać. 

W użyciu widywaliście cienie w każdym moim makijażu. 
Poniżej przykładowe w różnym świetle:



Paletka kosztuje ok 18 zł. Dostępna w wielu sklepach internetowych.

Od siebie polecam ją bardzo! 

Podkreślacie brwi? Jakich produktów do tego używacie?

13 komentarzy:

  1. Oglądałam ją ostatnio jednak nie kupiłam, a szkoda. Widzę, że ten ciemny kolor byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją koniecznie kupić szukam właśnie czegoś do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nic z tej firmy ale tak chwalicie na blogach ze sie w koncu skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :) ja obecnie przyciemniam brwi paletką z Lily Lolo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie przydałaby mi się taka paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja aktualnie używam rainbow'a od inglota, czasem cienia nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się za nią rozejrzeć, bo ciągle brwi uzupełniam moim biednym dojechanym już cieniem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam zazwyczaj kredki. Czasami sięgam też po cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo praktyczny set - a Twoja propozycja z niebieska kreską na dolnej powiece jest super. Miałam taka kreskę na dolnej powiece na moim ślubie:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Łatwiejsza w obsłudze jest kredka z Catrice i jest bardziej wytrzymała ;) no i tańsza :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tę paletkę, niestety szybciutko mi się rozsypała :( Ale cienie miały naprawdę dobre kolory i ich trwałość była świetna, więc polecać ją warto. Szkoda, że porducent od tylu lat nie pomyślał o zmianie opakowania.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...