niedziela, 1 marca 2015

Bandi - Hydro Care - Krem intensywnie nawilżający

Bandi
Hydro Care
Krem intensywnie nawilżający


Krem, który znalazł się w jednym z zeszłorocznych ShinyBoxów.

Lubię kosmetyki Bandi, kremy sprawdzają się na mojej kapryśnej cerze rewelacyjnie.
I tak było także z tym.
 Krem ma niezwykle lekką konsystencję. Bardzo szybko się wchłania, dosłownie w kilka sekund. Nie pozostawia żadnej tłustej, lepkiej warstwy.
Nawilża dobrze, ale na pewno nie intensywnie jak zapewnia o tym producent.
Jednak dla mnie nawilżenie jest wystarczające (mam mieszaną cerę).

Cera po nim jest gładka i promienna.
Krem jej nie zapycha, ani nie uczula.

Idealnie sprawdza się jako krem na dzień, pod makijaż.

Pachnie niezwykle przyjemnie, świeżo i nie nachalnie.

Bardzo go polubiłam. Trafił nawet na moją listę ulubieńców i odkryć 2014 roku.
Na pewno zaopatrzę się w kolejne opakowanie.

Krem kosztuje 48 zł za 50 ml.
Na koniec dodam, że jest bardzo wydajny.

Lubicie kosmetyki Bandi? Miałyście z nimi do czynienia?

14 komentarzy:

  1. Brzmi fajnie, ale dla mnie niestety cena za duża. Gdybym miała pewność że się sprawdzi to kto wie..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy mojej suchej skórze w okresie końca lata również się sprawdził. Jeszcze jedno opakowanie czeka na swoją kolej - czeka na koniec zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka kosmetyków Bandi, ten krem również, są bardzo przyjemne, lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam tylko maseczki, kremu nie, ale może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam jeszcze miniaturkę tego kremu w zapasach i bardzo go lubię. Jednak podczas zimy jest dla mojej suchej skóry zbyt lekki. Ale idzie wiosną więc pewnie niebawem go wyjme

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć drogi ;) Kiedyś zastanawiałam się nad kupnem ich kremu pod oczy, ale się rozmyśliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go ale jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie, niestety, ten krem zatkał pory. Miałam próbkę z apteki (dobrze, że nie kupiłam go). Aczkolwiek polecam bardzo od nich balsam antycellulitisowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jego zapach, ale latem okazał się mimo wszystko trochę za ciężki i czułam go na twarzy (też jestem mieszańcem) :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Bandi, ale tego kremu nie miałam :) Używam raczej tych do oczyszczania

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę Bandi darzę zaufaniem, ten krem to jeden z moich ulubieńców do nawilżania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. też się z nim polubiłam, na co dzień jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie kosmetyki tej firmy zupełnie nie interesują...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...