niedziela, 25 stycznia 2015

Wellnes Beauty Peeling solny z olejkiem i zieloną herbatą

Wellness&Beauty

Peeling solny z olejkiem i zieloną herbatą



Kolejny peeling Wellness&Beauty, który opisuję na moim blogu. Zapoznałam Was już z kilkoma jego wersjami. Każdą z nich bardzo lubiłam (a już w szczególności tą z kokosem i mango), ale i ta herbaciana jego wersja niczym nie odstaje. 

Peeling bardzo ładnie pachnie. Świezo, delikatnie słodko. Przyjemnie.

Zdziera martwy naskórek tak jak jego poprzednicy. Bardzo dobrze. Wręcz wzorowo ♡
Uwielbiam tak mocne, solidne peelingi.

Skórę pozostawia gładką, delikatnie natłuszczoną, miękką.
Nie jest konieczna po nim aplikacja balsamu. Peeling wystarczająco ją natłuszcza i wygładza.

Słoiczek tradycyjnie uroczy (i bardzo solidny), ale żeby móc go później wykorzystać do innych celów trzeba pilnować i osuszać metalowe części po każdym użyciu, ponieważ szybko rdzewieją.

Dostępny w Rossmannie w cenie 13 zł za 300 ml.

Lubicie peelingi Wellness&Beauty?

14 komentarzy:

  1. Nrobiłaś mi "smaka" na ten peeking, chyba uśmiechnę się do rodziców po dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna mam je na oku, ale poczeka, aż zużyję Put&Rub

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jeszcze peelingów solnych (wolę te cukrowe), ale muszę kiedyś zrobić porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro pachnie świeżo, to chętnie go wypróbuję:) Swoją drogą te słoiczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i ja i polubiłam się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc chyba nie miałam nigdy nic z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zdecydowanie ochotę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie kosmetyki zamkniete w takich słojach:)
    Nie miałam tego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam o nim same pozytywne opinie, muszę go wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten słoiczek ujął moje serce :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten peeling w zapasach i czekam na pierwsze użycie :) Najpierw jednak muszę zużyć cukrową piankę z Organique. Wellness pachnie cudownie! Mam nadzieję, że jego działanie mnie nie rozczaruje. To moje pierwsze spotkanie z tymi kosmetykami :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią wypróbowałabym go :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jeden peeling z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona :) słoiczek jest uroczy - dzięki za radę odnośnie metalowych części, bo chcę go wykorzystać w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...