sobota, 10 stycznia 2015

Pielęgnacja stóp z Lirene - kremy: Stop szorstkości oraz Stop pękającym piętom

Dziś krótka, podwójna recenzja kremów do stóp Lirene.


Mam niewymagającą skórę stóp. Żadnych zrogowaceń, suchych partii skóry itp.
Kremów używam rzadko... Ale u mojej mamy jest zupełnie odwrotnie i to ona głównie testowała kremy do stóp od Lirene.
Krem "Stop pękającym piętom" nawilża bardzo dobrze. Pozostawia delikatną ochronną warstwę, która chroni skórę pięt przed pękaniem. Najczęściej stosowany był na noc, nałożony grubą warstwą pod bawełniane skarpetki. Rano pięty wyglądały idealnie. Skóra była wyraźnie zmiękczona, nawilżona. Efekt ten utrzymywał się nie tylko po aplikacji kremu. Nawilżenie było dogłębne, zapewne dzięki emolientom w składzie. Konsystecją przypomina bardziej maść niż krem.
Podobnie było z efektami po kremie "Stop szorstkości".  Także świetnie nawilżał, ale w jego przypadku tutaj jest zasługa aż 20% zawartości Urea. Nie raz już wychwalałam kremy z Ureą w składzie. Nie ma lepszego składnika do nawilżania stóp.  Krem bardzo dobrze nawilża i wygładza skórę stóp. Nałożony cienką warstwą sprawdza się świetnie także na dzień, choć najlepiej mimo wszystko grubą warstwą pod skarpetki na noc. Stary, sprawdzony sposób ;) Najlepiej wcześniej zrobić mocny peeling.

Różnica jest jeszcze w zapachu, 'Stop pękającym piętom' pachnie ładnie i przyjemnie, zaś 'Stop szorstkości' jest bezzapachowy.

Pojemność: 75 ml
Cena: 13 zł (Stop pękającym piętom), 16 zł (Stop szorstkości)

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kremu do stóp od Lirene. Może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tych kremów jeszcze, niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich. Ten na szorstkość może by mi się spodobał. Z piętami na szczęscie problemów nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię krem Lirene z mocznikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie Stop pękającym piętom jest lepszy i właśnie go wykończyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do stóp to kosmetyk, którego rzadko używam. Aczkolwiek podobają mi się te produkty, warto by było już teraz zadbać o nóżki, żeby w lecie się pięknie prezentowały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wersja z lewej nie sprawdziła się wcale, ten z 20% mocznikiem za to jest prawie tak samo dobry jak wersja 30 % - a ten uważam za krem idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje stopy są bardzo wymagające. Skusiłabym się na Stop szorstkości

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować,bo też często zmagam się z suchością i szorstkością na piętach...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...