czwartek, 15 stycznia 2015

Małe domowe SPA: żel pod prysznic Isana 'pingwinek' oraz bambusowa rękawica do masażu For Your Beauty

Pingwinek z Rossmannowej marki Isana podbija w ostatnim czasie kosmetyczną blogosferę, wcale się nie dziwię, jest przeuroczy. Dziś króciutko go zrecenzuję, póki jeszcze jest dostępny w drogeriach, a wraz z nim do duetu bambusowa rękawica do masażu For Your Beauty.


Wiele osób szczególnie ciekawił żel... w czym tkwi jego sukces i duża popularność? Na pewno to kwestia przeuroczego pingwinka na opakowaniu. Ciężko go pominąć, zwraca uwagę a za cenę 2,99 zł za 200ml żal nie kupić.
Zapach może nie jest jakoś wyjątkowo odkrywczy.. przyjemny waniliowo-kwiatowy. Troszkę chemiczny i mimo, że nie jest brzydki to troszkę mnie zawiódł, szczególnie jeśli przypomnę sobie inne limitowane wersje żelów Isana. Tego zapachu raczej nie zapamiętam na dłużej. Aczkolwiek wspomnę raz jeszcze jest przyjemny, delikatny, nienachalny i bardzo uniwersalny.
Żel jak każdy z Isana, dobrze się pieni i swoją oczyszczającą rolę spełnia idealnie. Nie wysusza przy tym skóry. Wydajny i koniec końców godny polecenia :)


Bambusowa rękawica For Your Beauty do masażu jest moją pierwszą rękawicą tego typu.
Liczyłam, że będzie fajnym zdzierakiem.. A jaka się okazała?


Rękawica z jednej strony jest chropowata, dość ostra... z drugiej bardzo delikatna i przyjemna w dotyku.



Szorstka część (z bambusem) dość dobrze peelinguje ciało, choć ja wolę jeszcze mocniejsze i bardziej instensywne peelingowanie ciała. Brakuje mi tutaj takiego przyjemnego drapania. Włókna bambusa pod wpływem wody miękną, ale dobrze sprawdzają się przy codziennym użyciu. Oczyszczają i wygładzają skórę, delikatnie pobudzają krążenie i ukrwienie. Nie wywołują reakcji alergicznych. Nie podrażniają nawet przy mocniejszym masażu.
Delikatną stronę (lnianio-bawełniają) rękawicy używałam tylko do namydlania ciała.
Rękawica idealnie nadaje się do skóry wrażliwej i delikatnej.
Nie ma problemów z jej oczyszczaniem.
Szybko schnie.

Tradycyjnego, mocno zdzierającego peelingu u mnie nie zastąpiła i nadal muszę go wykonywać, ale mimo to bardzo ja polubiłam.
Nie jest to niezastąpiony gadżet, ale przydatny.

Niestety nie znam ceny tej rękawicy.

Jakich akcesoriów używacie do kąpieli? Bardzo jestem ciekawa :)

16 komentarzy:

  1. Żel jest świetny za taką cenę warto go kupić ja zrobiłam zapasy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno popularność to zasługa słodkiego pingwinka :) Mam inną rękawicę, z be beauty i ona jest do masażu o ile się nie mylę i używam jej z żelem pod prysznic. Jest całkiem fajna, dobrze masuje i jako zdzierak jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rękawicę bym sobie kupiła,
    u mnie kąpiel to sporo :D peeling, żel, płyn do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak lubisz mocne drapanie to kup sobie gąbkę Syrena:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele Isany lubię. Tego z pingwinkiem też sobie nie odmówiłam. A rękawica jak nie zdziera, to jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam ten żel Isany, ale podoba mi się w nim jedynie opakowanie. Zapach nie przypadł mi do gustu, więc na razie trafił do zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pingwin zagościł i u mnie - w każdej postaci :D Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pingwinka mam i lubię - spisuje się bardzo dobrze, nie wysusza skóry i ładnie pachnie. Czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel miałam i polubiłam się z nim mimo, że za żelami Isana nie przepadam, ale ten był wyjątkowo udany, że już skusiłam się na kolejne limitowane edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o tym pingwinku - uroczy:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie żel ma fajne :)
    A za rękawicami nie przepadam :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbuję tę rękawicę, ponieważ nie lubię mocnych peelingów. Pingwinek jest uroczy, sama nie mogłam sobie odmówić tego żelu, chociaż jego zapach daleki jest od moich upodobań:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...