piątek, 30 stycznia 2015

Dove - Antyperspirant Original w kulce i mydło w kostce

Dziś krótka podwójna recenzja znanych chyba wszystkim kosmetyków Dove: antyperspirantu w kulce oraz mydełka w kostce.




Lubię antyperspiranty Dove, zarówno w kulce jak i sprayu czy sztyfcie. Jednak w moim osobistym rankingu mają 3 miejsce (tuż za Lady Speed Stick i Rexoną, które zapewniają idealną ochronę nawet w bardzo upalne dni).
Zapach kosmetyków Dove chyba każdy kojarzy. Przyjemny, kwiatowy. Dość intensywny. Od lat ten sam. W przypadku tego antyperspirantu nic nie zostało zmienione.
Jesienią czy zimą zapewnia mi dobrą ochronę. Przez cały dzień czuję się pewnie. Latem jest dla mnie troszkę za słaby, niemniej na tą porę roku, na ten czas spisują się idealnie.
Nie podrażnia skóry po depilacji, Nie wysusza jej.
Po aplikacji nie lepi się, bardzo szybko wysycha (kwestia ok 2 minut). Nie brudzi ubrań.

Kosztuje ok 10 zł / 50ml.


Mydła w płynie nie używam już długi czas, od ponad roku zastąpiłam je klasycznymi mydłami w kostkach. A wszystko przez to, że nazbierał mi się całkiem duży zapas kostek, które postanowiłam wreszcie zużyć.
Mydełko Dove tak jak i wyżej opisany antyperspirant pachnie klasyczną już dla Dove nutą.
Choć w przypadku mydełka ten zapach jest jeszcze bardziej intensywny. Bardzo go lubię i mam wrażenie, że nigdy mi się nie znudzi.
Mydło jak mydło.. bardzo wydajne, dobrze się pieni. Używam je tylko do mycia dłoni. Nie wysusza ich, a nawet mam wrażenie, że je pielęgnuje. Więcej od niego nie wymagam.
Choć wiem od koleżanek, że świetnie też zmywa makijaż. Jednak osobiście w tej roli go nie używałam i na chwilę obecną tego nie zmienię (ponieważ używam kwasów)... choć może latem przetestuję te mydło w tej roli z czystej ciekawości ;)

Lubicie kosmetyki Dove?
Jak u Was sprawdzają się ich antyperspiranty?

10 komentarzy:

  1. Mieliśmy kiedyś produkty tej marki, ale nie spisywały się za dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuję bardzo często to mydęłko:)fajnie się pieni i świetnie myje

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic Dove:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mydła Dove, kulka dla mnie za słaba, ale czasem na noc jest ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię mydełka Dove, obecnie używam te z kokosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zdecydowanie jakoś wolę mydła w płynie, chociaż może w końcu zdecyduję się na kostkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mydła w kostce od DOVE bardzo lubię i chętnie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo często używałam kulki Dove, obecnie preferuję Garniera :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...