poniedziałek, 29 grudnia 2014

Vaseline - wazelina kosmetyczna - mały kosmetyczny niezbędnik

Kosmetyki marki Vaseline podbiły już świat, teraz małymi kroczkami wchodzą na nasz rynek.
Bardzo mnie ciekawiła marka... i pierwszy kosmetyk jaki poznałam to ich wazelina.
Kosmetyk bardzo wszechstronny.

W czasach szkoły podstawowej i liceum nie rozstawałam z wazeliną. Miałam duży problem ze spierzchniętymi ustami (szczególnie jesienią i zimą) i to ona najlepiej je ratowała. A jej cena jest zawsze bardzo niska.
W ostatnim czasie troszkę o niej zapomniałam, używałam głównie sztyftów do ust lub balsamów do ust.
Dostałam ją 2 miesiące temu i z przyjemnością przypomniałam sobie stare czasy.

Wazelina ma bardzo dużo zastosowań.
Najczęściej jednak używam ją do ust. Natychmiastowo je zmiękcza. Idealnie nawilża i ratuje je, nie tylko przed pierzchnięciem, ale także przy problemach z opryszczką i zajadami (co prawda nie likwiduje ich, ale uśmierza ból).
Idealnie też nawilża skórki wokół paznokci, a nawet bardzo suche partie ciała, czy to na łokciach czy piętach (polecam cienką warstwę nałożyć na noc pod bawełniane skarpetki).

W najbliższym czasie mam zamiar przetestować ją w roli odżywki do rzęs i brwi. 

Wazelina jest bezzapachowa.
Bardzo wydajna!

Kosztuje ok 6,5zł / 50 ml.


11 komentarzy:

  1. Ja już dawno nie stosowałam wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny produkt dawniej stosowałam na spierzchnięte wargi :) Ciekawa jestem, jak się uda z rzęsami i brwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkt wielofukncyjny, super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wazeliny używam czasami w roli podkładu pod perfumy, aby przedłużyć ich trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio dużo o niej słychać, tez pamiętam zwykłą wazelinę z czasów szkolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam wazeliny marki Ziaja i sprawdza się bardzo dobrze na usta, tej akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat wazelina u mnie stałego miejsca nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używałam ostatnio tą z Bielandy, ładnie pachnie i jest wyjątkowo rzadka jak na wazelinę. Kupiłam ją na podrażnienia po depilacji nóg maszynką.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...