wtorek, 2 grudnia 2014

Timotei z różą Jerycha - Szampon z henną - Głęboki brąz

Timotei
with Jericho Rose
Szampon do włosów z henną dla brunetek


Z dobre 10 lat temu używałam szamponu Timotei dla brunetek. Lubiłam go bardzo.
Gdy zobaczyłam ten byłam ciekawa czy to ten sam szampon. I mimo, że butelka jest inna, dodano do niego różę z Jerycha to tak naprawdę nie widzę różnicy między tym szamponem a tym sprzed lat.
Ale cieszy mnie to.
Sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Idealnie oczyszcza skórę głowy. Nie podrażnia i nie wywołuje łupieżu.
Z początku dałam go mamie, ale jej włosy zbyt obciążał.
Zaś na moich sprawdza się dobrze. Jednak  moje włosy  są suche i bardzo puszące się. Szampon lekko je ujarzmia, wygładza. Nie plącze włosów. Pozostają po jego użyciu niezwykle miękkie i delikatne w dotyku.

Szampon prześlicznie pachnie. Ciężko opisać ten zapach, podobny zupełnie do niczego. Może waniliowo-drzewny, jakby z drzewem sandałowym. Ale jest to identyczny zapach jak tej wersji sprzed lat.

Kolor ma ciemnobrązowy ze złotymi drobinkami.
Nie zauważyłam, aby mój kolor włosów po jego użyciu się zmieniał, ale mam prawie czarne. Może na jaśniejszych te refleksy byłyby bardziej widoczne.
Konsystencja dość rzadka, ale nie spływająca z dłoni.
Pieni się bardzo dobrze i jest niesamowicie wydajny.

Na cienkich włosach może się nie sprawdzić i tak jak w przypadku włosów mojej mamy zbytnio je obciążać i powodować szybsze przetłuszczanie się.
Jednak dla osób z problemem mocno puszących się włosów bardzo go polecam.

Pojemność: 400ml
Cena: ok 11 zł
Skład: 


Znacie ten szampon? Lubicie?

14 komentarzy:

  1. z chęcią się w niego zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią się w niego zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o tym szamponie. Kiedyś używałam tego jak i tego do włosów blond. Jak pokończe obecne zapasy to na pewno do niego wrócę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam dość długo tej starej wersji właśnie:) Byłam zadowolona, więc może warto wypróbować też nową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaintrygował mnie jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś go używałam i mimo, że ładnie podkreślał ciemny kolor włosów to powodował ulizanie mojej czupryny a tego nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś Timotei to były jedyne szampony goszczące w mojej łazience. Teraz... króluje garnier :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogólnie nie lubię tych szamponów, a w zasadzie moje włosy nie bardzo je lubią

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...