niedziela, 14 grudnia 2014

ORGANIX COSMETIX - Organiczne masło do ciała

ORGANIX COSMETIX
Organiczne masło do ciała



Opis producenta:
Sekrety organicznych darów z ALP SZWAJCARSKICH.

Masło przeznaczone jest dla wymagającej skóry. Oliwa z oliwek i Jojoba odżywiają i chronią skórę przed utrata wilgoci. Aloes i masło Shea działają kojaco na podrażnienia.

Masło jest wzbogacone w składniki z Alp szwajcarskich:



- ekstrakt IMPERATORIA, składnik o silnym dzialaniu przeciwzapalnym;
- Szanta chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania UV;

Ponadto formuła zawiera Lipactive Inca Inchi i roślinny olej zawierający kwasy Omega 3, 6 i 9, który umożliwia przywrócenie bariery skórnej i elastyczność naskórka oraz utrzymuje nawilżenie skóry. Efektem końcowym jest młodszy wygląd skóry.
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Kluczowe składniki:
  • Simmondsia Chinensis Jojoba Seed Oil - Olej z Nasion Jojoby tworzy film ochronny na skórze, pomagając zatrzymać wilgoć.
  • Macadamia Ternifolia Oil - Olej z Orzechów Macadamia - działa nawilżająco i ochronnie na skórę.  Bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Jego naturalne podobieństwo do ludzkiego sebum czyni go doskonałym składnikiem do pielęgnacji skóry.
  • Olea Europaea (Olive) Fruit Oil -  środek zmiękczający i wygładzający, używany ze względu na przeciwbakteryjne właściwości.

Moja opinia:
Nie raz i nie dwa wspominałam już na blogu, że nie przepadam za wszelkimi mazidłami do ciała.
Szczególnie tymi, które pozostawiają tłuste i nieprzyjemne warstwy na skórze.
Obawiałam się troszkę masła do ciała Organix Cosmetix, ale ten cudowny, naturalny skład... i opis dystrybutora skutecznie mnie zachęciły.
Nie żałuję!! Polubiłam te masełko od pierwszego użycia...


Konsystencja wydaje się bardzo gęsta i zbita... jak to zwykle masełka mają... Ale tutaj te wrażenie jest złudne. Masło jest niezwykle lekkie, puszyste... jak bita śmietana ;))
Rozprowadza się z niezwykłą łatwością, jest bardzo 'mokre'. Błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia żadnej tłustej warstwy.
Jedynie co pozostaje to niesamowicie gładka, miękka i przyjemna w dotyku skóra. Nawilża idealnie.
Skóra natychmiastowo staje się jedwabiście gładka. 

Pierwszy raz spotkałam się z tak treściwym, a zarazem lekkim masłem do ciała, które dogłębnie nawilża skórę. Efekt jest długofalowy, nie tylko do czasu umycia ciała.

Zapach masła jest dość specyficzny, żadne tam kwiaty czy owoce... ale mi się podoba. Taki typowy zapach mieszanki olejków ekologicznych.

Skład:


Lubicie mazidła do ciała? Stosujecie je regularnie?
Czym teraz nawilżacie swoje ciało? :)

12 komentarzy:

  1. Skład faktycznie fajny...zresztą produkt posiada cechy, na których mi zależy, mam nadzieję, że będzie mi dane go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wygląda jak bita śmietana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny skład, kremy do twarzy kuszą z tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak bita śmietana:). Apetycznie:).

    OdpowiedzUsuń
  5. cenię sobie kosmetyki naturalne, no i chciałabym zobaczyć te Alpy Szwajcarskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również bardzo lubię kosmetyki naturalne. Są znacznie lepsze od tych, które nafaszerowane są chemicznymi substancjami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś specjalnie nie przywiązuję uwagi czy kosmetyk jest organiczny czy też nie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentuję się cudnie...pewnie bym zakupiła, ale mam zapasy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś czas temu zdenkowałam masło Apis a aktualnie używam własnie tego, które opisujesz.. uwielbiam je, jest idealne na zimę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...