poniedziałek, 8 grudnia 2014

Makijaże w odcieniach brązów i złota

Totalnie w ostatnich dniach nie mam weny... dosłownie na nic.. :(
Pewnie przez brak słońca, które chowa się od dobrych 3 tygodni za chmurami...
Mam dla Was dziś 2 makijaże, w odcieniach brązów, jeden w chłodniejszej tonacji, drugi cieplejszej z dodatkiem złota. Oba z użyciem cieni Makeup Geek.





w użyciu kosmetyki:baza pod cienie Joko
cienie Makeup Geek: Shimma Shimma, Brown Sugar, Corrupt, Vanilla Bean
tusz do rzęs Maybelline Colossal Smoky Eyes
arabski kohl




w użyciu kosmetyki:baza pod cienie Grashka
cienie Makeup Geek: Last Dance, Gold Digger, Purely Naked, Vanilla Bean
tusz do rzęs Etre Belle
arabski kohl

Ostatnio zadziwiająco często używałam brązów w makijażach, lubię je, ale brakuje mi szalonych kolorów, więc następne na pewno będą żywsze... może nawet neonowe? :)

Jak Wasz nastrój w ostatnich dniach? :)

22 komentarze:

  1. Cudny ! :) A oczy to Ty masz prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, który podoba mi się bardziej :)) Oba piękne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to bardzo ;) dziękuje ;)

      Usuń
  3. przepiękne!
    śledzę twojego ig i jestem za każdym razem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. mam wrażenie, że wciąż rosną haha :)

      Usuń
  5. Świetne :) Podobają mi się oby dwie wersje :) Rzęsy masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny:) a jakie śliczne oczka....

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię makijaże w takich kolorach :) oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...