wtorek, 16 grudnia 2014

DOVE YOUTHFUL VITALITY - szampon, odżywka i BB Cream do włosów

Dziś recenzja 3 produktów do włosów od Dove. Firma nie tak dawno wypuściła serię do włosów dojrzałych  YOUTHFUL VITALITY. Znajduje się w niej szampon wraz z odżywką... oraz BB Cream.  BB Creamu szczególnie byłam ciekawa, dotychczas miałam do czynienia z nimi, ale tylko do twarzy. A jak sprawdził się BB do włosów? O tym dowiecie się z recenzji :)

Opis producenta:
Dove YOUTHFUL VITALITY to nowy program pielęgnacji włosów dojrzałych opracowany przez ekspertów marki DOVE. Wyjątkowa linia kosmetyków o zaawansowanych formułach pozwala głęboko odżywić włosy, jednocześnie zapewniając im efekt lekkości i puszystości, tak pożądany przez kobiety.
Wraz z upływem lat włosy tracą niezbędne składniki odżywcze, stają się bardziej suche, matowe, są mniej podatne na układanie, siwieją. Jak skutecznie zaradzić tym problemom? Jest na to rozwiązanie! Nowa linia do włosów dojrzałych Dove YOUTHFUL VIT ALITY.
Linia YOUTHFUL VITALITY odpowiada potrzebom włosów dojrzałych, które wraz z wiekiem stają się coraz cieńsze, skłonne do przesuszania, pozbawione naturalnego blasku i łamliwe. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych receptur wykorzystujących proteiny bogate w cysteinę, elastolipidy oraz olej kokosowy włosy z dnia na dzień wyglądają na bardziej wypielęgnowane, odżywione i błyszczące. Ponadto formuły szamponu i odżywki z nowej linii Dove YOUTHFUL VITALITY są niezwykle lekkie i pozbawione silikonów. Dzięki temu włosy zyskują podwojoną objętość, są bardziej elastyczne, efektowne i łatwiejsze do stylizacji. Zgodnie z nowymi trendami w linii Dove YOUTHFUL VITALITY opracowano wielofunkcyjny innowacyjny kosmetyk – krem BB do włosów, który pielęgnuje i ułatwia układanie fryzury.

Szampon do włosów


Zarówno szampon jak i odzywkę mamy w dużej tubie. Poręcznej, z wygodnym zamknięciem. 
Szampon ma gęstą konsystencję. Pieni się niesamowicie dobrze i jest bardzo wydajny. Przez 2 miesiące zużyłam ok 65% tuby, która mieści 250 ml produktu (a taką pojemność zwykle mam na max 4 tygodnie).
Oczyszcza włosy bardzo dobrze. Nie pozostawia ich splątanych, ani nieprzyjemnie tępych. Nie wywołał łupieżu, a nawet pomógł mi go wyleczyć, po innym 'eko' szamponie (który 2 miesiące temu Wam nie polecałam).

Cena: 19.99 zł
Skład: 

Odżywka do włosów


Odżywka ma odpowiednio gęstą konsystencję, nie spływa z włosów. Aplikacja nie sprawia problemów.
Moje włosy ją pokochały!
Trzymałam ją najczęściej ok 15-25 minut pod czepkiem. Nawilża włosy bardzo dobrze. Sprawia, że są miękkie i przyjemne w dotyku. Dodaje im blasku i witalności, jakiej im w ostatnim czasie brakowało.
Bez problemu je rozczesuję, z czym zwykle miałam problem.
Nie obciąża włosów.

Cena: 19,99 zł
Skład:




BB Cream do włosów


BB Cream, którego byłam bardzo ciekawa. To nic innego jak lekka odżywka bez spłukiwania (konsystencja przypomina mleczko kosmetyczne).
Nakładam ją zwykle w ilości 3-4 pompek, które dawkują niewielką ilość kosmetyku.
Odżywka bardzo delikatnie wygładza włosy. Nie obciąża ich, nawet kiedy przesadziłam z ilością bb creamu.
Zmiękcza oraz sprawia, że lepiej się rozczesują.
Zauważyłam też, że moje włosy bardziej się kręcą.
Przyjemny kosmetyk z bardzo chwytliwą nazwą, która wiem, że zaciekawiła wiele Was ;)
Cena: 20,99 zł


Na koniec zostawiłam 'wisienkę na torcie', czyli zapach całej serii kosmetyków, który pokochałam już przy pierwszym użyciu.
Prześliczny!
Charakterystyczna nuta dla Dove z aromatem kwiatów, ale całość nie jest mdła, a świeża i niezwykle przyjemna dla nosa.
Włosy chłoną ten zapach bardzo i czuć go przy każdym ruchu głową.
Gorzej jak komuś zapach się nie spodoba... ;)
Ale mi bardzo podszedł i polecam przetestować całą serię, nie tylko za jej cudny zapach ;)

Lubicie kosmetyki Dove

10 komentarzy:

  1. Z tej serii mam BB do włosów i na razie nie jestem specjalnie zachwycona. Jakoś trudno trafić mi z ilością, bo 3-4 pompki to dla mnie za dużo, włosy są wyraźnie obciążone, z kolei mniej nie daje żadnego efektu. Będę eksperymentować, bo zapach jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam wersję Oxygen i jak dla mnie jest ok, ale wciąż uważam, że wersja złota ta standardowa jest lepsza. W dodatku zamknięcie tych tub pozostawia wiele do życzenia. Miałam ogromny problem za każdym razem, żeby otworzyć szampon, musiałam się dosłownie siłować z tym zamknięciem, w końcu wyłamałam kawałek... W odżywce było już lepiej. Generalnie jednak zachwytu nie ma. Kupiłam też sobie ten taki spray niby pogrubiający w przezroczystej butli, ale jeszcze nie używałam, zobaczymy, czy daje chociaż trochę efekt pogrubienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie miałam kosmetyków z dave

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam kosmetyków z Dove do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie ciekawi ta nowa linia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również ciekawią te nowe kosmetyki do włosów od DOVE - może kiedyś skuszę się na ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. heh testowałam tą serię, wiadomo jestem dojrzała i zapach i właściwości mi bardzo podpasowały, dove zrobił dobrą robotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego akurat nie testowałam, ale uwielbiam żele pod prysznic Dove! Dla mnie najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam tylko o tej odżywce, że jest naprawdę dobra :) Zapach Dove jest fajny, mnie się na pewno ten nowy spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie przetestowałam szampon na swoich dojrzałych włosach... chce ktoś?? oddam za darmo! fakt, zapach ciekawy ale bez odżywki...?? sorki, jakbym miała po samym szamponie rozczesać włosy to równie dobrze mogę je od razu ściąć...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...