czwartek, 20 listopada 2014

Signal Expert Protection - Glowing White - wybielająca pasta do zębów

Dawno na blogu nie pojawiła się recenzja żadnej pasty do zębów. Ale dziś nadrobię to :)
Króciutko opiszę wybielającą pastę Signal Expert Protection Glowing White.


Opis producenta:

Zapewnia kompletną ochronę jamy ustnej całej rodzinie. Pasta zawiera mikrogranulki dla skutecznego czyszczenia przestrzeni międzyzębowych. Formuła produktu zawiera również cynk, który zapewnia ochronę przed bakteriami i płytką nazębną. - chroni przed ubytkami - wzmacnia dziąsła - chroni przed erozją szkliwa - pozwala odzyskać naturalną biel zębów - zwalcza kamień nazębny - zapewnia świeży oddech - zwalcza bakterie - zwiększa siłę zębów.



Pasty wybielające to dla mnie codzienność. Dbam o to, aby ogromne ilości kawy i herbaty jakie piję nie przebarwiły ich. Przy okazji napomknę, że antybiotyki i niektóre leki także sprawiają, że zęby żółkną ... o czym nie każdy wie i spora ilość osób myśli, że ich kość jest dużo ciemniejsza niż jest w rzeczywistości.... A pasty nawet wybielające nie zawsze sobie z tym poradzą.
Ale do tego tematu wrócę w innej notce i opiszę Wam moje domowe sposoby na wybielenie zębów...  o ile wyrazicie zainteresowanie.. ;) 

Zwykłe pasty nie do końca spełniają moje oczekiwania jeśli chodzi o wybielanie zębów, dlatego też sięgam po pasty wybielające.
Nie mam problemu z nadwrażliwością zębów dlatego też używam ich codziennie, rzadko kiedy robiąc przerwę na delikatniejsze pasty... choć pewnie nie jest to do końca dobre rozwiązanie. Ale z drugiej strony raz w tygodniu robię fluoryzację zębów ;)

Od miesiąca używam Signal Expert Protection Glowing White.
Nie sądziłam, że jeszcze jakaś pasta może bardziej wybielić moje zęby, dlatego też podeszłam do niej dość sceptycznie... I nie wiązałam z nią dużych nadziei...
Pasta bardzo mile mnie zaskoczyła... Choć początkowo nie polubiłam jej.
Smak ma bardzo łagodny i po umyciu zębów miętę ledwo wyczuwam, a wszystko przez dość dziwny posmak sody oczyszczonej. O ile rano mi to pasuje, bo zaraz po umyciu zębów lecę robić kawę ;), podobnie jest w godzinach popołudniowych... tak wieczorem lubię mocno miętowe odświeżenie. 


Pasta posiada mnóstwo bardzo drobnych, mikroskopijnych drobinek. Jest ich naprawdę bardzo dużo.
Konsystencję ma gęstą i jest bardzo wydajna, mimo, że nie pieni się zbyt mocno.
Oczyszcza zęby bardzo dobrze. Faktycznie wybiela!!! Szczególnie zauważyłam efekt wybielenia w przestrzeniach międzyzębowych.
Poradziła sobie nie tylko z bieżącymi przebarwieniami po kawie, herbacie itp, ale także tymi troszkę starszymi.
Zęby widocznie wybielały, z czego się bardzo cieszę, bo nie liczyłam, że moje zęby mogą być jeszcze jaśniejsze. A co pewnie znowu załamie moją dentystkę, która przy jakiejkolwiek dziurce u mnie musi mi specjalnie sprowadzać plomby, ponieważ te które posiada jako najjaśniejsze (jedynki) przy mojej kości wyglądają na mocno beżowe...

Nie spowodowała u mnie nadwrażliwości, ale z tym mam bardzo rzadko kłopot i pojawia się tylko przy wybielających żelach 30% ;) 

Na koniec dodam, że efekt wybielenia (widoczny) zauważyłam dopiero po 4 tygodniach używania pasty, minimum 3 razy dziennie.

Skład:

A Wy jakich past używacie? Macie bardzo wrażliwe zęby?
Interesują Was tego typu recenzje? Czy chcielibyście, abym opisała domowe sposoby na wybielanie zębów?

Przy okazji możecie mi polecić swoje sposoby na wybielanie ;)

14 komentarzy:

  1. Nie lubię past signal ;/ Ja znalazłam już swój wybielający hit i mimo, że próbuję nowości to zawsze wracam do colagte max white one optic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colgate tą też uwielbiam ;) i właśnie jej recenzję planuję niebawem też ♡♡♡

      Usuń
  2. Oj dawno nie miałam signal pasty.
    Obecnie używam colagte

    OdpowiedzUsuń
  3. mi mocno nie wybieliła zębów, ale piję dużo herbaty i kawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubimy past tej marki niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię wybielającą Blanx :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie używam past wybielających w ogóle. Raz do roku paszczę wybielam Białą Perłą i mam spokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze jakoś nie mam przekonania do tych wszystkich past wybielających. Jeszcze nie zauważyłam właściwości wybielających. Tej jednak nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj z tą lub Colgate Max White One ;) super wybielają ;) ale trzeba cierpliwości

      Usuń
  8. Ja na razie ratuje swoje dziąsła meridolem... cos tam daje ale marnie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie spróbuję. Może i ja zauważę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety jestem zmuszona używać past przeciw krwawieniu dziąseł, czyli naprzemiennie Lacalut Activ i Parodontax, dzięki temu dziąsła są w choć odrobinę mocniejszym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chwilowo stosuję pasty Colgate - za każdym razem kupuję inny jej rodzaj ;)

    A na tą, o dziwo, nie zwróciłam uwagi w sklepie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...