niedziela, 23 listopada 2014

ShinyBox i Pewex: Towar Pierwsza Klasa (listopad 2014)

W tym miesiącu wyjątkowo niecierpliwie czekałam na ShinyBox. A to dlatego, że znalazło się w nim wyjątkowo 10 pełnowymiarowych kosmetyków, z czego 3 to nowości na rynku.


A co znalazło się w pudełku?



1) NU - Zmywacz do paznokci w chusteczkach - 19 zł (kartonik, 10szt.)
Pierwszy tego typu kosmetyk, który dba o zdrowy wygląd paznokci, delikatnie natłuszcza płytkę paznokcia, pozostawiając przy tym przyjemny zapach. Produkt ten pozwala od razu nałożyć nowy lakier.
Chusteczki nailnu są hypoalergiczne, ekologiczne, wygodne i wydajne. Doskonale nadają się do użycia zawsze i wszędzie, z uwagi na wygodną formę podania w pachnącej chusteczce.



2) Organique - Złoty peeling cukrowy z linii Eternal Gold - 68 zł / 200ml
Wyjątkowy peeling o perfumowanym zapachu, z kryształkami cukru zatopionymi w olejku sojowym i maśle Shea, które delikatnie masują i złuszczają zrogowaciały naskórek. Po użyciu peelingu skóra odzyskuje blask i promienny wygląd, jest miękka, gładka, pachnąca i delikatnie rozświetlona. Produkt ten pochodzi z ekskluzywnej linii Eternal Gold.


Skład:

3) JOKO - Baza pod cienie - 23 zł / 5g
Bezparabenowa formuła bazy o neutralnym kolorze i delikatnej, kremowej konsystencji gwarantuje trwałość makijażu oka. Zawiera kompleks witamin A, E i F, oraz naturalny olej z krokosza barwierskiego, które skutecznie wygładzają, przeciwdziałają starzeniu się skóry i wyrównują koloryt. Skóra jest chroniona przed promieniowaniem UV i szybciej się regeneruje. Produkt zapewnia intensywny, głębszy kolor oraz eliminuje efekt zbierania się nadmiaru pigmentów w załamaniach powiek.


4) Mariza - Pomarańczowy peeling do ust - 10 zł / 10ml
Kosmetyk bogaty w odżywcze oleje roślinne peeling, zapewnia ustom miękkość, gładkość i doskonałą ochronę. Peeling do ust delikatnie złuszcza martwy naskórek, pozostawiając usta gładkie i miękkie. 


Składniki aktywne to cukier trzcinowy, olejek ze słodkich migdałów, olejek kokosowy, olejek awokado i witamina E.




5) Bania Agafii - Balsam do włosów - 6 zł / 100ml

Balsam odżywczo regeneracyjny oparty jest na organicznych olejach, bogatych w mikroelementy i witaminy, nadaje się idealnie do intensywnej regeneracji suchych i osłabionych włosów. Nawilża i przywraca włosom naturalną siłę, zdrowy blask i elastyczność.
Olej szarłatu ( amarantu) - zawiera skwalen (naturalna ochrona włosów) , sprzyja nasyceniu komórek tlenem, Olej z nasion żurawiny - intensywnie nawilża włosy.
Organiczne oleje pierwiosnka i żeń-szenia - bogate w mikroelementy i kwasy organiczne, odżywiają skórę głowy.
Olej miodunki plamistej – zawiera flawonoidy, alantoinę i składniki mineralne, sprzyja wzrostowi włosów.
Olej z orzechów cedrowych - zapobiega łamliwości i wypadaniu włosów.
Olej lnu syberyjskiego – bogaty w witaminy E i A, kwasami tłuszczowe Omega-3, intensywnie odżywia i regeneruje uszkodzoną strukturę włosów.





6) APC - Cienie do powiek w kulkach - 5 szt. / 65zł
Cienie w kuleczkach są atrakcyjną formą cieni do makijażu oczu. Są bardzo łatwe w aplikacji, można je nakładać na powiekę opuszkiem palca, aplika torem lub pędzelkiem. Łatwo się rozprowadzają i dobrze trzymają na powiece. Za ich pomocą w wygodny i łatwy sposób wykonamy całodzienny makijaż oka. Można ich też używać do rozświetlenia części powieki lub kącika oka. Doskonała przyczepność cieni i pozwoli na wykonanie atrakcyjnego całodziennego makijażu nawet bez większej wprawy.

W pudełku znalazł się także mały gadżet od Pewexu ;)
Przypinka:


Całość listopadowego pudełka:


Z początku zawartość jakby mnie zawiodła, mamy znowu zmywacz, peeling do ciała, peeling do ust... Dość pospolite kosmetyki, ale z drugiej strony każdy z nich bardzo mi się przyda i na pewno szybko je zużyję.
Bardzo cieszy mnie baza pod cienie JOKO, akurat planowałam ją kupić.
Cieni w kuleczkach jeszcze nie miałam. Prezentują się dość pospolicie, troszkę obawiam się tego perłowego wykończenia, ale nie oceniam ich jeszcze... Liczę, że pozytywnie mnie zaskoczą.
Marki NailNu nie znam, nawet nigdy o niej nie slyszałam... Zmywaczy nigdy dość, idą u mnie jak woda, więc chętnie je przetestuję.
Serię z Organique Eternal Gold znam, ale miałam z niej tylko balsam. Peeling do kolekcji się przyda ;)
Z Agafii miałam już wcierkę do włosów, szampon i odżywkę. Z tych saszetkowych kosmetyków jeszcze nic, więc chętnie sprawdzę na moich włosach... A planuję je w nadchodzącym tygodniu rozjaśnić, więc odżywienie im się bardzo przyda. W składzie jest mnóstwo olejków i wiąże z nią ogromne nadzieje ;)
Peeling z Marizy już od wczoraj używam i pierwsze wrażenia są pozytywne. Jest bardzo 'mięciutki', peelinguje delikatnie, natłuszcza skórę ust. Pachnie przyjemnie, choć ta pomarańcza dość chemiczna jest.

Od sklepu Pewex.pl dostałam także płócienną torbę oraz koszulkę:


Zapraszam na stronę Pewex.pl, ale także na ich FanPage, który znam i odwiedzam bardzo często! O ilu fajnych rzeczach (i to nie z Pewexu) oni mi przypomnieli sprzed lat... ;))
Kto pamięta wafelki Kuku Ruku? Albo colę w woreczkach? :))

Mam dla Was jeszcze specjalny voucher na dokonanie pojedynczego zakupu listopadowego pudełka w promocyjnej cenie 53 zł zamiast 59 zł. Rabat ukaże się po wpisaniu hasła: TOWAR1KLASA w formularzu zamówienia na stronie www.shinybox.pl.

Jak Wam się podoba listopadowy ShinyBox?
ps. przepraszam za jakość zdjęć, niestety nie są ostre :( a wszystko przez mgłę za oknem

12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie każdy miał w swoim pudełku tę koszulkę, co? I torbę. Mnie, szczerze mówiąc, najbardziej podoba się właśnie owa torba i koszulka;).

    OdpowiedzUsuń
  3. To moje pierwsze pudełeczko i według mnie jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem najbardziej zadowolona z Organique i cieni. :) Mimo tego, że są perłowe to dają bardzo naturalny, rozświetlający efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pudełeczko w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze że zmywacze w chusteczkach są na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość pudełka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie nawet podoba się ten zestaw kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...