piątek, 7 listopada 2014

Przyjemny duet Lirene do oczyszczania twarzy

Dziś krótka recenzja dwóch przyjemnych w użyciu kosmetyków do oczyszczania skóry twarzy od Lirene z serii Dermoprogram:
* żel do mycia twarzy oczyszczająco-nawilżający
oraz
* peeling drobnoziarnisty wygładzająco-oczyszczający


Zarówno żel jak i peeling mamy w ładnych i poręcznych błękitnych tubkach.


Żel mieści się w 150ml tubce. 

Konsystencję ma odpowiednio gęstą i jest niesamowicie wydajny. A patrząc na jego przyjazną cenę - 8,49 zł to bardzo dobra inwestycja... :)
Pachnie bardzo ładnie, świeżo, przyjemnie, nienachalnie. 

Jak działa? Idealnie oczyszcza i domywa resztki makijażu. Nie wysusza skóry, choć też jej nie nawilża. Ale nie pozostawia po sobie uczucia suchości i nieprzyjemnego ściągnięcia.
Skóra jest miękka i gładka.
Żel jest bardzo delikatny dla wrażliwej cery. W żaden sposób jej nie podrażnia, nie uczula ani nie zapycha.


Peeling mieści się w 75ml tubce.
Konsystencję ma dość rzadką (ale nie aż tak, żeby przelewał się przez palce). Drobinki są bardzo malutkie, niepozorne, ale peeling ten jest niezłym zdzierakiem, Bardzo dokładnie usuwa obumarły naskórek i oczyszcza pory.
Pozostawia twarz idealnie oczyszczoną i niesamowicie gładką. 
Nie wysusza skóry.
Pachnie przyjemnie i podobnie do żelu - bardzo świeżo.
Wydajność także bardzo dobra.

Wraz z żelem peeling ten tworzy dla mnie duet idealny.

Cena: 8,49 zł / szt.
Dostępne m.in. w Rossmannie

Znacie ten duet Lirene?
Jakiego żelu i peelingu do oczyszczania twarzy obecnie używacie?

20 komentarzy:

  1. Ja przyznam szczerze, że Lirene jakoś omijam sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam żele, którymi można ładnie zmyć makijaż, po co się meczyć z wacikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ma ta firma żele -lubie i od czasu do czasu kupuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie prezentuje się ten duet - kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale bardzo Libię ta markę. Jak zuzyje żel-peeling z synergen na pewno siegne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie używam Lirene, ale żel chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy wcześniej, ale zaciekawił mnie peeling :) l

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego duetu, wpada całkiem dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało kiedy sięgam po kosmetyki z Lirene chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię żele Lirene, i ten, i w wersji różowej :) peelingu nie miałam, ale skoro nieźle zdziera to pewnie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów, obecnie używam żelu do mycia twarzy Biały Jeleń i sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego duetu nie znam :) Lubię peeling morelowy Soraya, a żele przewijają się u mnie różne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię żele do mycia twarzy z lirene

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ich w ogole, ale peeling mnie zaciekawił. Moja Soraya już niedługo osiągnie denko, więc sobie ten sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam baaardzo suchą, problemową skórę i nie jestem pewna, czy by się dla mnie nadał.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...