poniedziałek, 17 listopada 2014

Lirene - żele pod prysznic (Szampańska truskawka, Brzoskwiniowy deser, Różany ogród)

Dziś recenzja żeli pod prysznic Lirene, w 3 wariantach zapachowych.
Niezwykle rozkosznych... ;)


Nie sposób zacząć od zapachów tych żeli. Są niezwykle piękne i ... apetyczne.
Szampańska truskawka i Brzoskwiniowy deser, pachną niczym innym jak landrynkami. Jest bardzo słodko, ale nie mdło. Bardzo aromatycznie i otulająco. Przyjemnie. Zapachy, które przywołują lato i aż się za nim tęskni... mimo, że jesień tego roku mamy wyjątkowo ciepłą... ;)
Różany ogród także jest pięknym zapachem. Róże jak najbardziej są wyczuwalne. Ale takie świeże, nie kojarzące się z różaną konfiturą. Zapach jest mocno kwiatowy i rześki, troszkę 'zielony' - przypomina świeżo ściętą różę, w której pachną nie tylko płatki róży, ale i łodyga, która ma charakterystyczny 'trawiasty' zapach. Bardzo go lubię i podobnie jak w wyżej opisanych owocowych wariantach i tutaj zapach także przywołuje wspomnieniami lato.


Żele konsystencję mają odpowiednio gęstą. Bardzo dobrze się pienią, gęstą, kremową pianką. Są niezwykle wydajne.  Co przy pojemności aż 400ml jest niezwykle dobrą inwestycją, tym bardziej, że kosztują tylko ok 11 złotych.

Swoją oczyszczającą rolę spełniają w 100%. Nie wysuszają przy tym skóry. Pozostawiają ją gładką i niezwykle ślicznie pachnącą.
Bardzo je polubiłam, szczególnie owocowe warianty :)

A Wy na który byście się zdecydowali? Mieliście do czynienia z tymi żelami już?


15 komentarzy:

  1. Używałam już brzoskwinie (mniam!) i różę :) Szampańska truskawka czeka na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z nich :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również z twoich zapachów nie miałam ,ale gruszkę miałam i był cudowny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszące zapachy ;) skusiłaby mnie truskawka i brzoskwinia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Różany Ogród to mój zdecydowany faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię żeli tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet z nazwy są piękne, haha. ;)
    ja z Lirene jak na razie miałam tylko produkty do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zostawiłam sobie różę ;) Pachnie cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z nich, ale kusi mnie truskawka i brzoskwinia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te żele - są bardzo fajnie - jedynie RÓŻA mi nie podpasowała.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...