sobota, 15 listopada 2014

Hakuro H77 - pędzel do cieni - nieidealny ideał?

Hakuro

Pędzel do cieni
H77


Opis:
Całkowita długość pędzla: 18 cm, długość włosia: 1,8 cm.
Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do zacierania granic pomiędzy kolorami. Może być stosowany do nakładania pudru w trudno dostępnych miejscach twarzy lub do rozprowadzenia płynnego korektora pod oczami. 


Bardzo długo zawsze zastanawiam się nad zakupem każdego z pędzli. W sumie to nie wiem dlaczego. Nad tym zastanawiałam się chyba z rok... ;)) Aż wiosną tego roku kliknęłam go..
Do recenzji jego także długo się zbierałam, ale to dlatego, że z początku bardzo mnie zawiódł, jednak o tym za chwilę.

Pędzelek jest bardzo poręczny. Jakość elementów bardzo wysoka, Skuwka, trzonek.. wszystko do siebie idealnie dopasowane.
Nic mi się nie odkleja... Zdjęcia robione były dziś (po pół roku użytkowania i prania go po każdym użyciu)... i jak widać pędzelek wciąż wygląda niemalże jak nowy.


Włosie jest odpowiednio duże, dość puchate i na pierwszy rzut oka wygląda na bardzo miłe w dotyku. Jednak pędzelek jest dość szorstki i tutaj z początku mnie zaskoczył.
Ale w użyciu absolutnie nie uwiera i nie drapie.


Z włosiem miałam (mam?) też spory problem...  Na początku użytkowania bardzo dużo wypadło włosków, one nadal wypadają, na pewno już mniej, ale jednak... W dodatku włosie bardzo się kruszy. I tutaj jest to niemiłe zaskoczenie, a szkoda, ponieważ z pędzelkiem tym świetnie mi się współpracuje.

Bardzo dobrze blenduje cienie, idealnie je rozciera, nie ścierając cieni jednocześnie.
Z łatwością można z nim stworzyć delikatną chmurkę koloru.
Nareszcie wychodzi mi smoky eyes a nie efekt podbitego oka... ;)
I co ważne z jego pomocą makijaż wykonuję niemalże w błyskawicznym tempie.
Uwielbiam go za to! :)

Pędzelek używam także do nakładania mineralnego korektora pod oczy. W tej roli także sprawdza się idealnie.

Dopiera się bez problemu.
Gdyby tylko nie te wypadające włosie byłby pędzlem idealnym! ;)

Swój egzemplarz kupiłam w za 16 zł, jeśli dobrze pamiętam :)

Planuję teraz zakup innych pędzli do blendowania i tutaj mam pytanie do Was... Który polecacie?

23 komentarze:

  1. Bardzo fajny ma kształt, ale właśnie to włosie zniechęca. Odkryłam,że moje najstarsze pędzle mają ponad 5 lat i ciągle nie gubią włosia, więc jakość ma znaczenie.

    Lubię do blendowania pędzel Everyday Minerals (taki puchaty, ale skośnie ścięty). Mam go własnie ok 5 lat i ciągle jest w dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kupić zestaw pędzli, może nie jakiś ekstra wypasiony jak dla makijażystki, ale też nie minimum. Nie za tanio, nie za drogo. Co polecasz?

    Z góry dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zestawów to nie wiem :( u mnie żadne się nie sprawdziły, dlatego kupuję powolutku pojedyncze pędzelki. Ale z tanich a mega dobrych polecam Rossmannowe For You Beauty, mam od nich m.in. do nakładania cieni i do korektora. Cenowo z tego co pamietam to bardzo tanie są. A jakość super. Przez 2 lata ani 1 włosek z nich nie wypadł.

      Usuń
  3. ja polecam uzbierać kasę i kupić 217 mac. logując się w douglas na newstler 20 zł mniej, tylko nie wiem od jakiej kwoty zamówienia i wtedy powinna wejsć zniżka nawet na mac

    OdpowiedzUsuń
  4. dodam, że mam pędzle maestro - ( niestety nie jest to zamiennik mac 217), maestro, zoeva

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam cieni więc problem mam z głowy ,ale do różu mam pędzel Hakuro i jest świetn

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukuję pędzla do blendowania i staram się znaleźć coś tańszego niż okrzyknięty hitem MAC 217 :) Z pędzlami Hakuro mam do czynienia w kwestii twarzowej i bardzo je lubię. Mam nadzieję, że przyjdzie i czas na oczy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie to wypadające włosie to trochę kiepska i upierdliwa sprawa :( Ja przerzuciłam się na pędzle Kavai i muszę przyznać, że są bardzo trwałe. Można je śmiało prać i się nie psują. Nie schodzą też z nich napisy, więc długi czas wyglądają estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wiele pędzli Hakuro (min. ten) i nie zdarzyło mi się jeszcze żeby włoski wypadały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i u mnie nie wypada ani nie łamie się włosie, posiadam go też około pół roku i jak nowy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio nie jestem zadowolona z Hakuro - mam za to wspaniałe pędzle z Sephory. Ceny sa dośc przystępne;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, szkoda, że włosie wypada. Sama mam na niego ochotę, ale może się jeszcze zastanowię..

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba takimi moimi idealnymi pędzlami są zoeva dlatego raczej staram się w nie inwestować. Z perspektywy czasu pędzle Hakuro nie były aż tak dobre dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się sporadycznie maluję cieniami, więc w mojej kolekcji są tylko dwa podstawowe. :D Jednak z Hakuro od serca polecam H51 pędzel do podkładu - jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest niestety częsty problem pędzli, wypadające włosie, pedzel świetny a włos wypada - szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam ( i polecam) pędzle Kavai. Nie gubią włosia, a oprócz tego sa po prostu bardzo dobrze wykonane pod każdym względem.

      Usuń
  15. To ja z kolei się nie rozdrabniam tylko klikam zestawy. Tzn nie pełne bardziej podzielone na twarz i oczy :) Do blendowania polecam pędzle z Sigmy. Są fenomenalne, oprócz tego na pewno chapnę zestaw z Zoeva i Kitulec pokazywała fajne i nie drogie z ebay :))

    OdpowiedzUsuń
  16. To był mój pierwszy pędzel do rozcierania cieni i tak jak u Ciebie mój egzemplarz po pewnym czasie zaczął gubić włosie..Mimo to lubię ten pędzel i często po niego sięgam. W najbliższym czasie mam zamiar zaopatrzyć się pędzle Zoeva, które są tak wychwalane :D

    OdpowiedzUsuń
  17. powracam do hakuro, ale mam ochotę na zoeva, ale drogie cholera! ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety u mnie się nie sprawdził. Włosie nie wypada, ale jest za twarde. Zdecydowanie wolę Inglot 6SS.

    Pozdrawiam,
    Ewela

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...