czwartek, 27 listopada 2014

For Your Beauty - Szczoteczka do twarzy

For Your Beauty 
Szczoteczka do twarzy



Opis:
Szczoteczka o gęstym, ale bardzo miękkim i drobnym włosiu, które nie podrażnia skóry. Doskonale oczyszcza pory i złuszcza martwy naskórek przy jednoczesnym masowaniu poprawiającym ukrwienie i koloryt cery. Szczoteczka ma wygodną rączkę. Łatwa w utrzymaniu w czystości. Solidnie wykonana.


To moja pierwsza szczoteczka do twarzy. Zawsze omijałam tego typu gadżety, wydawały mi się zbyt 'szorstkie' i niemiłe. Obawiałam się także podrażnienia.


Szczoteczka For Your Beauty jest niezwykle mięciutka w dotyku! Bardzo mile mnie tym zaskoczyła.
Przyjemna w dotyku, w czasie mycia jednak drapie, ale w przyjemny i dość delikatny sposób. Idealnie peelinguje. Ze spokojem może zastąpić tradycyjne peelingi.
Oczyszcza twarz bardzo dobrze, jak wyżej wspomniałam ze suchymi skórkami włącznie. A i z oczyszczaniem porów nieźle sobie radzi.
Najbardziej ją lubię używać w połączeniu z nawilżającą pianką do mycia twarzy.
Idealnie przygotowuje cerę do przyjęcia kremów, maseczek i wszelkich mazideł :))
Wyrównuje koloryt cery.

Rączka jest bardzo wygodna, odpowiednio długa, matowa, nie wyślizguje się z dłoni.
Włosie szczoteczki bardzo szybko schnie i jest bardzo łatwe w utrzymaniu czystości.

Fajny i przydatny łazienkowy gadżet, Może nie niezbędny, ale bardzo przydatny i ułatwiający oczyszczanie cery.
Dostępny w Rossmannie za około 9 zł.

Używacie szczoteczek do mycia twarzy?

17 komentarzy:

  1. Mam ja i uzywam do mycia szczotki TT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. profanacja :) :P
      nie jest za miękka do tego?

      Usuń
  2. Miałam ją i byłam z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj u mnie ta szczoteczka się nie sprawdziła. Kompletne dno. Spowodowała okropne podrażnienie i trzeba zaznaczyć, że osoby z ropnymi krostkami nie mogą używać tego typu szczoteczek, bo będą roznosić zarazki poprzez mikrouszkodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie patrzyłam nawet na takie gadżety, bo mi tez wydają się drapiące i niepodrażniające, ale może sobie jakąś sprawię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam jej przez długi czas, jednak ostatecznie stwierdziłam, że taki gadżet jest mi zbędny ;) Tym bardziej, że często pojawiają się na mojej twarzy wypryski, które wolę traktować delikatniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją, ale przyjadę się jedynie do czyszczenia wanny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ostatnio widziałam je w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby fajne i tanie, ale jak dla mnie to gadżet :p

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest GADŻET dla mnie - wolę tradycyjne mycie twarzy "rączkami" :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja skusilam się na szczoteczke z biedronki, jednak... na dluzsza mete jestem srednio z niej zadowolona. Niby oczyszcza ta skóre, ale sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam o zakupie elektrycznej ale to jednak spory wydatek może najpierw wypróbuję taką szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam ją i była bardzo fajna :) teraz mam elektryczną

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taką szczoteczkę tylko innej firmy i bardzo ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt, warto przetestować odstawiając na chwilę kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...