niedziela, 2 listopada 2014

Dermika - Vitamina P Plus - maseczka do twarzy

Rozleniwiłam się strasznie, ale wracam z recenzją maseczki Dermika. Przeleżała u mnie kilkanaście tygodni, aż się nad nią zlitowałam ;)
W ostatnich dniach zużywam i pozbywam się wszelkich saszetek jakie 'pałętają' mi się w szufladkach i całkiem nieźle mi idzie. Aż sama sobie się dziwię...

Opis producenta:
Maseczka działa łagodząco, kojąco, wzmacniająco. Łagodzi problemy naczynkowe, wygładza i ujędrnia skórę twarzy, nawilża ją, usuwa objawy zmęczenia i stresu. Dzięki zawartości wyciągów roślinnych, naturalnych substancji odżywczych, wzmacniających, nawilżających, regenerujących i antystresowych uwzględnia potrzeby skóry dojrzałej, wymagającej intensywnej regeneracji.

Moja opinia:
Mam ostatnio wręcz manię maseczkową, ale to bardzo dobrze. Nie dość, że w szufladach zrobił się mały luz, to moja cera wygląda jak rzadko kiedy.
Wreszcie doszłam z nią do ładu, choć do ideału daleko, ale nie o tym dziś ;))

Maseczka Dermiki mile mnie zaskoczyła.
Jak zawsze bardzo bałam się zapchania cery... konsystencję ma ona bardzo treściwą. Dobrze się rozprowadza. Moja skóra jednak chłonęła ją jak gąbka.
Problem z naczynkami mam głównie na skrzydełkach nosa i ich okolicach.
Maseczka  widocznie ukoiła te miejsca, cera stała się promienna, bledsza. Kolor cery został ujednolicony.
Zaś nawilżenie jakie otrzymałam to istna bajka. Maseczka idealnie nawilża i zmiękcza skórę, która stała się bardzo elastyczna i przyjemna w dotyku.

Specjalnie odczekałam kilka dni z recenzją... maseczka nie zapchała mojej cery.
W żaden sposób nie podrażniła ani nie uczuliła.
Miłe zaskoczenie ;)

Cena: ok 5,5 zł
Pojemność: 10 ml
Skład: 

Lubicie kosmetyki Dermiki? Jak się u Was sprawdzają? :)

9 komentarzy:

  1. fajnie, ze się tak sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem czy coś miałam z tej firmy albo miałam i nie pamiętam, ale jeśli maska fajnie nawilża to może warto spróbować coś z tej marki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją, ale jakoś specjalnie mnie nie zachwyciła ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym postem przypomniałaś mi, że dawno nie stosowałam, żadnej saszetkowej maseczki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś maseczkę oczyszczającą z DERMIKI i całkiem mile ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ostatnio maseczki do twarzy, ale tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko jedną maseczkę marki Dermika - nazywała się bodajże "Zauroczenie", czy coś w ten deseń ;) Jednak nie przypadła mi do gustu. Nic sensownego nie zrobiła z moją cerą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam i serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...