piątek, 31 października 2014

Wellness & Beauty - Olejek do ciała - Kwiat wiśni i ekstrakt z róży

Wellness & Beauty
Olejek do ciała
Kwiat wiśni i ekstrakt z róży



Opis producenta:
Czy wiesz, że dzięki pięknie pachnącemu olejkowi do ciała możesz sprawić, że Twój dzień zacznie się zupełnie wyjątkowo? Poczuj się uskrzydlona dzięki zmysłowo pachnącej mieszance ekstraktów z kwiatów wiśni i róży. Towarzyszą im starannie dobrane oleje naturalne, takie jak olej słonecznikowy i olej z orzechów makadamia, które w połączeniu z witaminą E wspomagają gospodarkę wodną skóry i pielęgnują ją tak, aby była cudownie delikatna. Olejek szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Wypróbuj go, a poczujesz, że Twoje ciało staje się miękkie i gładkie.

Moja opinia:
Nie wiem dlaczego, ale w ostatnim czasie unikałam olejków. Może to ta tłusta warstwa, którą zostawiają.. a może brak zapachu większości z nich.
Gdy tylko dostałam olejek Wellness & Beauty "kwiat wiśni i ekstrakt z róży" z nieznanych mi przyczyn potwornie mnie do niego ciągnęło ;))
I już po pierwszej aplikacji przepadłam! Zapach... zniewalający, prześliczny, kwiatowy... Uzależniający! Bardzo przypomina mi perfumy, jakie kiedyś używałam, ale jakie? Tego sobie przypomnieć nie mogę.
Ale gdybym miała przyrównać je do czegoś.. to zapewne kojarzycie zapach jaki pierwszy wyczuwacie wchodząc do kwiaciarni..  róża (ale nie ten babciny aromat jaki często nam się kojarzy), frezja, jaśmin... Kwiatowo, słodko... ale słodycz jest tu dobrze wyważona i przeplata się z delikatną, cytrusową nutą.
Bez wątpienia zapach to największy atut tego oleju i coś co sprawia, że z ogromną przyjemnością po niego sięgam.

Po aplikacji wchłania się ok 5 minut. Czy nie pozostawia tłustej warstwy jak obiecuje producent? U mnie delikatną, ale jednak tłustą powłokę zostawia... Mam normalną skórę, może przy suchej ten efekt byłby inny.
Dla mnie na dzień się nie nadaje, ale na noc.. z przyjemnością go używam i za każdym razem zachwycam się zapachem! ;)
Nawilża dobrze, skóra staje się miękka, gładka, bardziej elastyczna i 'lśni naturalnym blaskiem'.

Olejek skrywa się w wygodnej i poręcznej butelce z pompką.

Wydajność bardzo dobra, cena niska - 10,99 zł (bez promocji).

Pojemność: 150 ml
Cena: 10,99 zł
Skład:

A Wy lubicie olejki do ciała?

17 komentarzy:

  1. Mam wersję mango&papaja o ile dobrze pamiętam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go ostatnio w rękach i miałam już wrzucić do koszyka, ale jak powąchałam zapach , to szybko odłożyłam go na półkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, jeszcze nic nie miałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ,ale zapach musi być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio wszyscy się tym zachwycają. Idę do Rosmanna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie pachnie to już go chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie znam. Mam taki zapas z Alverde, że nie wiem kiedy je wykonczę...

    OdpowiedzUsuń
  8. polubiłam go, niespodziewałam się, ze tak fajnie i szybko się wchłania. Super sprawa
    a zapach fakt boski

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic z tej marki, ale zapaszek pewnie świetny jest :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Specyfik, który idealnie się sprawdza na jędrnej, młodej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czeka w szufladzie na swoją kolej. Po Twojej recenzji nie mogę się doczekać kiedy go otworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojoj też mi się taki chce miec ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej firmy miałam tylko olejek do kąpieli... zresztą pisałam o nim u siebie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie zaciekawiłaś mnie tym jego zapachem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię olejki, ten też na pewno wypróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie bardzo lubię olejki stosować gdzie indziej niż na twarz czy włosy, ten kusi bardzo zapachem i myślę, że bym go wykorzystała to masażu :).

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...