czwartek, 2 października 2014

Wellness & Beauty - lotion do rąk z mleczkiem migdałowym i ekstraktem z bambusa

Wellness & Beauty
Lotion do rąk z mleczkiem migdałowym i ekstraktem z bambusa



Dziś o moim ulubionym i największym kremie do rąk jaki miałam ;)
Butelka z pompką mieści aż 250 ml. Używam go już ponad 5 miesięcy, a końca nie widać...  Ale nad tym nie ubolewam. Obawiałam się, że lotion ten bardzo szybko mi się znudzi, ale ten jego zapach jest tak przyjemny i uzależniający, że już nie wyobrażam sobie wieczoru bez niego. Migdałowy (a przyznam, że akurat tego zapachu w kosmetykach nie lubię), ale z taką świeżą, ozonową nutką. Subtelny i delikatny, pewnie za sprawką bambusa ;)

Konsystencję ma typową dla lotionów, jak mleczko kosmetyczne. Bardzo lekką.
Używam go tylko na noc, ale na dzień także jest idealny, tym bardziej, że wchłania się całkowicie, nie zostawiając żadnej tłustej warstwy. Dłonie nie kleją się. 
Dobrze nawilża skórę, natychmiastowo ją zmiękcza i wygładza suche partie.
Dłonie są niesamowicie przyjemne w dotyku.
Lotion świetnie poradził sobie z moimi bardzo suchymi skórkami i zadziorkami.

Opakowanie niezwykle wygodne, pompka to strzał w dziesiątkę. Już jedna wystarcza do jednorazowej aplikacji. 

Buteleczka wygląda bardzo ekskluzywnie, a koszt tego cuda to zaledwie 12 zł.
Wydajność bardzo dobra!!

Nie pozostaje mi nic innego jak go polecić ;)
I choćbym chciała to nie mam do czego się przyczepić ;)

Cena: ok 12 zł
Pojemność: 250 ml
Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Ethylhexyl Stearate, Phenoxyethanol, Panthenol, Dimethicone, Benzyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Carbomer, Alcohol, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Prunus Amygdalus Dulcis Fruit Extract, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Oryza Sativa Germ Extract, Coumarin, Linalool, Limonene, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Caprylic/Capric Triglyceride
Dostępny w Rossmannie.

9 komentarzy:

  1. już kilka razy przymierzałam się do tego aby go kupić, ale teraz to muszę go wypróbować jak polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ta buteleczka prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wcześniej miałam lotion do rąk z Balea też w opakowaniu z pompką, który miał 300ml pojemności i chyba z rok go używałam ;) Teraz mam krem do rąk z Soap&Glory też 250ml z pompką i już połowa za mną ale ja go uwielbiam i smaruję nim łapki na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie drogie, wydajne, dobrze działa...dlaczego ja go jeszcze nie mam w domu ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto mieć go na uwadze, tym bardziej, że kremy do rąk tak szybko mi się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny, a do tego bardzo szybko się wchłania, więc używam po każdym myciu dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i przydatny produkt!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...