niedziela, 19 października 2014

Trzy makijaże: jeden bardzo kolorowy i 2 wieczorowe 'nudziaki'

Dziś trzy makijaże, jeden bardzo kolorowy wykonany cieniami z palety Sleek Monaco i 2 w spokojniejszych, choć ciemnych odcieniach z użyciem cieni Makeup Geek.




Użyte kosmetyki:
baza pod cienie Grashka
cienie Sleek Monaco
eyeliner Makeup Geek 'Fame'
tusz do rzęs Benefit They're real
cienie do brwi Catrice 





Użyte kosmetyki:
baza pod cienie Grashka
cienie Makeup Geek: Beaches&Cream, Glamorous, Mocha, Corrupt, ; Annabelle Minerals: Vanilla
arabski czarny kohl w proszku
tusz do rzęs Etre Belle
cienie do brwi Catrice 




Użyte kosmetyki:
baza pod cienie Grashka
cienie Makeup Geek: Hipster, Taupe Notch, Corrupt, Sensuous; Annabelle Minerals: Vanilla
arabski czarny kohl w proszku
tusz do rzęs Etre Belle
cienie do brwi Catrice 

Ostatni miał być jasnym nudziakiem, a jak widać nie wyszło mi...

Miłego weekendu życzę i przypominam o trwającym rozdaniu z kosmetykami Benefit ;)

41 komentarzy:

  1. ten złoty bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe makijaż, zwłaszcza podobają mi się dwa pierwsze ;) ten w miedzi/złocie mnie zaczarował, to totalnie moja kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa ostatnie najbardziej przypadły mi do gustu, są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne makijaze:) ZLOTY IDEALNY NA SYLWESTRA;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie 3 są niesamowicie intensywne i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie trzy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie genialne!! i wszystkie będą moje :D wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co napisać - wgapiam się i wgapiam i przestać nie mogę :) Wszystkie makijaże są piękne ale ten ostatni OMG zachwycona jestem - perfekcyjny i w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne, ale drugi najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi makijaż podoba mi się najbardziej, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie trzy są zachwycające, ale ten kolorowy zdecydowanie podbił moje serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te oczy i zachwycający makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 2 na prawdę świetne. Jedyne co mnie razi to obróbka, która psuje całe piękno makijażu.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...