piątek, 24 października 2014

ShinyBox - Think Pink - październik 2014 - prezentacja zawartości

Wczoraj doszło do mnie kolejne pudełko ShinyBox. Nie spodziewałam się tak fajnej zawartości... Bardzo mile mnie zaskoczyła październikowa edycja ;)



A co tym razem znalazło się w pudełku?





Zacznę od najciekawszego (jak dla mnie) kosmetyku:
YASUMI Clean&Fresh Silky Powder  - produkt pełnowymiarowy (49,00 zł/50 ml)
"Puder do codziennego oczyszczania skóry, idealny do każdego rodzaju cery. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusza i nie podrażnia skóry."



NOREL Żel ujędrniający biust - miniatura 75ml - 50,00 zł/250 ml
"Preparat o konsystencji lekkiego kremu- żelu, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry biustu, szyi i dekoltu. Produkt działa jak naturalny lifting, sprzyja utrzymaniu jędrnej i napiętej skóry."



ISADORA Pomadka Perfect Moisture Lipstick -  miniatura 2,5 g - 55,00 zł/4,5 g
odcień 148 Red Rush
"Kremowa pomadka dzięki zawartości olejków roślinnych intensywnie nawilża i pielęgnuje delikatną skórę ust, a zawarty w niej pantenol chroni przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych."


PAESE, Odżywka do paznokci - produkt pełnowymiarowy - 18,00 zł/9 ml
"Zróżnicowana i szeroka gama odżywek marki Paese została przygotowana z myślą o paznokciach wymagających szczególnej pielęgnacji i odżywienia."


BIAŁY JELEŃ, Hipoalergiczny Płyn Micelarny - produkt pełnowymiarowy - 11,90zł/200 ml
"Delikatnie oczyszcza skórę twarzy, wokół oczu i ust z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Nie powoduje szczypania ani łzawienia oczu. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Nie zawiera: alergenów, parabenów, sylikonów, barwników i alkoholu."



GIULIANI, LICHTENA® KREM Krem do skóry wrażliwej - produkt pełnowymiarowy - 25ml - ok 30 zł/ 25ml
"LICHTENA® KREM to dermokosmetyk o aktywnym działaniu łagodzącym, przeznaczony do wrażliwej i skłonnej do podrażnień skóry już od pierwszych dni życia."



JELID - Chusteczki zmywające lakier z paznokci - 1 zł/2 szt.
"Chusteczki JELID są produktem pozwalającym KAŻDEJ kobiecie w wieku 16+ na zachowanie komfortu nawet w stresującej sytuacji. Pakowane są indywidualnie w saszetkach, które nie zajmują wiele miejsca, a dzięki niskiej cenie są produktem nabywanym impulsowo, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będą potrzebne. 
Nie są produktem sezonowym, więc ich posiadanie wydaje się być koniecznym elementem wyposażenia każdej damskiej torebki. 1 chusteczka starcza na zmycie 10 paznokci, a dzięki zawartemu w składzie olejkowi kokosowemu, pozostawiają po użyciu przyjemny zapach. Nie zawierają acetonu."

na koniec coś o czym należy pamiętać...


Dbajcie o siebie i swoje zdrowie.. :)

Bardzo podoba mi się zawartość. Puder Yasumi najbardziej mnie ciekawi, w takiej formie jeszcze nie miałam kosmetyku do mycia twarzy. Płynu micelarnego z Białego Jelenia nigdy nie miałam, podobnie jak odżywki do paznokci z Paese
Kremo-żel z Norel to także dla mnie nowość, ale to dlatego, że wcale nie używam tego typu kosmetyków. Ale chyba czas najwyższy zacząć ... :)
Krem Lichtena na pewno się przyda, mam bardzo wrażliwą skórę skłonną do podrażnień... a jeśli faktycznie jest tak dobry jak o nim piszą to jest szansa, że stanie się moim ulubieńcem.
Zaś chusteczki Jelid ze zmywaczem są mi już znane, ich recenzja pojawi się za 2-3 dni :) Bardzo je lubię.
Szminkę IsaDory z tej serii także miałam, ale w innym kolorze. Tym razem mam wyrazistą czerwień. Nie do końca mój kolor, ale może akurat się przekonam do niego? :)

Pudełka dostępne są na stronie ShinyBox

Podoba Wam się zawartość pudełka?
Który kosmetyk najbardziej Was zaciekawił?

15 komentarzy:

  1. Ja kremu ńie dostalam a chusteczki tylko 2, czemu tak jest? Eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm niektóre blogerki chyba tylko miały całe opakowanie...

      Usuń
  2. ciekawa jestem jak sprawdzi sie u Ciebie krem Lichtena:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te chusteczki do zmywania pazurów i jak dla mnie póki co są do kitu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je bardzo polubiłam, tylko jedno ale... 1 nie wystarcza na 10 pazurków ;)

      Usuń
  4. super zawartość, chusteczki do paznokci sa rewelacyjnie skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder Yasumi jest genialny, mega wydajny i bardzo skuteczny, pisałam o nim kiedyś na swoim blogu. Dla samego pudru kupiłabym to pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa zawartość pudełka :)
    na pewno kosmetyki godne polecenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadka <3

    Świetny pomysł z ShinyBox dopiero u Ciebie się natknęłam na tą akcję !

    Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten krem LICHTENA. Twoja wersja pudełka bardziej mi się podoba niż pozostałe i szminka jest w super kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie zaciekawił krem do skóry wrażliwej i oczywiście puder, nie miałam jeszcze szansy uzywać takiego kosmetyku : )

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...