piątek, 17 października 2014

Małe domowe SPA z maseczkami: Rival de Loop "Truskawka & Wanilia" oraz For Your Beauty do rąk z masłem shea

Dziś o dwóch maseczkach, które dostępne są w Rossmannie.
Do twarzy Rival de Loop oraz do rąk For Your Beauty.



Rival de Loop - Maseczka na dobre samopoczucie "Truskawka & Wanilia"

Maseczka na dobre samopoczucie z ekstraktem z truskawki działa ożywczo na skórę i dodaje jej blasku. Masło shea, olej migdałowy i olej z nasion kukurydzy dostarczają jej pielęgnacji, która czyni skórę miękką i sprężystą i chroni ją przed wysuszeniem. Naturalne czynniki zatrzymujące wodę w skórze wspomagają funkcję bariery skórnej. Zawarty w maseczce pantenol koi i wspomaga proces zdrowienia. Ekstrakt z wanilii rozpieszcza zmysły dzięki dobroczynnemu, harmonizującemu zapachowi. 

Maseczkę jak tylko dostałam musiałam od razu przetestować. Troszkę się obawiałam, że może mnie zapchać i uczulić... Ale na szczęście nic takiego się nie stało.
I tak jak producent zapewnił... poprawiła mi samopoczucie. Prześlicznie pachnie - truskawkowo-waniliowo, słodko, ale też bardzo subtelnie i nienachalnie. 
Konsystencję maseczka ma treściwą i dość gęstą. Dobrze się ją aplikuje.
Kolor przesłodki - jasno-różowy, cukierkowy.
Jako, że ostatnio się 'kwaszę', moja skóra aż prosi o odżywcze, treściwe maseczki i kremy. 
I taka właśnie jest.
Bardzo dobrze nawilżyła moją skórę, wygładziła ją. Zadziałała troszkę jak peeling enzymatycznym przy tym, świetnie zniwelowała suche skórki. A skóra pozostała idealnie nawilżona, miękka i niesamowicie gładka.
Idealnie też oczyściła pory.
Nie zapchała, ani nie spowodowała uczulenia. 
Bardzo ją polubiłam i na pewno pokuszę się na mały jej zapas. 

Cena: 1,69 zł / 2x8ml
Skład:

For Your Beauty maska do rąk z masłem Shea


Jak Twoje ręce znoszą jesienne przesilenie? Wypróbuj maskę do rąk z masłem Shea i olejkiem migdałowym w postaci rękawiczek nasączonych kremowym żelem. Ten bogaty w składniki odżywcze kosmetyk wspaniale zregeneruje i wygładzi skórę Twoich dłoni. Dodatkowo, dzięki zawartości wyciągu z imbiru, prowitaminy B5 i witaminy E kremowy żel odżywia również paznokcie i skórki. Po zastosowaniu maski Twoja skóra będzie delikatna i wyraźnie gładsza. 

Nie mogłam się doczekać aż użyję tej maseczki.  Liczyłam na bardzo dogłębne nawilżenie i odżywienie skóry dłoni, która ostatnio jest dość problematyczna.
W opakowaniu znajduje się 1 para rękawiczek, dość solidnych i grubych. W dużym rozmiarze.


Nasączone były bardzo dobrze, na tyle, że następnego dnia ponownie ich użyłam.
Spodziewałam się bardzo gęstej, treściwej treści, jednak rękawiczki nasączone były niemalże płynną emulsją.
Zmiękczyła naskórek bardzo dobrze, świetnie przygotowała też skórki przy paznokciach do usunięcia... ale nawilżenie skóry było dość średnie. Po ściągnięciu rękawiczek i wchłonięciu emulsji nie odczuwałam żadnej tłustej warstwy na dłoniach. Z jednej strony dobrze, ale jednak spodziewałam się czegoś innego. Tym bardziej, że rękawiczki są jednorazowe. Taki sam efekt  mam po lotionie, który niedawno recenzowałam TUTAJ

Maska nie jest zła, na pewno nie jest bublem, ale w tej cenie mamy choćby wyżej podlinkowany lotion, który także jest dostępny w Rossmannie, a który wystarczy nawet na kilka miesięcy.

Cena: 12,59 zł/1 para
Skład: 

Mieliście do czynienia z w/w maseczkami? Jak się u Was sprawdziły?

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam maseczki do twarzy z RdL, nawilżająca świetnie się sprawdza zamiast kremu na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta była moja pierwszą z RdL, ale na pewno nie ostatnią ;)

      Usuń
  2. A ja dziś robię sobie wieczór maseczkowy, peelingowy itp mam ochotę poświęcić sporo czasu na pielęgnację. Po czym leżeć i pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak ;) lubię ten końcowy moment "leżeć i pachnieć" ... ;))
      do tego świece i zapachowy wosk... ;) ahhh

      Usuń
  3. Miała tylko tę z RdL i się z nią nie polubiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej jeszcze, czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą maseczkę truskawkową miałam i dla mnie tylko ładnie pachniała nic więcej nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety dla mnie maseczki RdL to kompletna porażka, za każdym razem, każda jaka probowalam mnie podrazniala okrutnie :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale te rękawiczki muszą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie cukierkową maseczkę bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra! W Rossmannie jest?;) A to blisko...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rękawiczek jeszcze nie używałam, ale sądzę że będę mieć podobną opinię do Twojej. Trochę szkoda, bo spodziewałam się lepszego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ... ale będę wypatrywać recenzji u Ciebie ;)

      Usuń
  11. Niestety nie miałam jeszcze okazji aby wypróbować te maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię tej maseczki z truskawkami ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie pachnie, ale kiedyś chyba trochę mnie podrażniła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz co ja tego nie miałam, ale lubię mocno nawilżone dłonie:) chyba raczej tej nie spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tę truskawkową i tę peel off z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...