wtorek, 21 października 2014

Kilka nowości na jesienne ponure dni...

Dziś trafiło do mnie kilka nowości, które Wam dziś pokażę.


Uwielbiam kiedy trafiają do mnie tego typu nowości.. szamponów, odżywek, past do zębów czy antyperspirantów nigdy u mnie dość. Właśnie te kosmetyki najszybciej denkuję... ale to jak każdy  :)

Mamy tutaj prześlicznie pachnącą serię kosmetyków Dove - Youthful Vitality przeznaczoną do włosów dojrzałych.
Szampon,  odżywka oraz krem BB do włosów (!!). Kremu BB szczególnie jestem ciekawa i już od jutra zacznę testować całą serię ;)


Kostka mydła Dove i antyperspirant w kulce, które chyba każdy dobrze zna ;)



Wybielająca pasta do zębów Signal Expert Protection Glowing White.
Smakuje jak zielona guma Orbit ;)) A jak poradzi sobie z wybielaniem to się przekonam w ciągu najbliższych dni.


Szampon Timotei z różą z jerycha. Dla brunetek. Bez parabenów. Pachnie jak ta stara wersja sprzed lat, którą uwielbiałam!!


Na koniec wazelina Vaseline. Firma ta podbiła świat swoimi kosmetykami. Powoli wchodzi na nasz rynek. Bardzo jestem ich ciekawa.


Zdążyłam się już od niej uzależnić. Świetnie nawilża i zmiękcza usta ;))

Dziś doszła do mnie także paleta Pierre Rene z 6 wkładami do niej. Wybrałam odcienie jakich mi brakowało w skromnej kolekcji. Kolory zwariowane, ale wiecie, że takie właśnie uwielbiam :)


Recenzje wkrótce ;)
Mieliście do czynienia, z którymś z powyższych kosmetyków?

20 komentarzy:

  1. Ta paleta mnie szczególnie zainteresowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię takie produkty, bo są w codziennym użytku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości, a paletka ma świetne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dove do włosów mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zaciekawiła pasta do zębów :D
    Paletka ciekawa, ale kolory zupełnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tych nowych odżywek z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paletka <3 ale ogolnie wszystko przydatne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory w tej palecie, ale ja takich nie używam, wolę stonowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta paletka z pierre rene cudna. kolorki przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon Timotei do brązowych włosów także używałam i uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez jestem ciekawa tego bb, a paleta... kolory przepiekne :O

    OdpowiedzUsuń
  12. ten krem BB z dove jak dla mnie jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem BB mnie zainteresował, chociaż nigdy nie lubiłam się z szamponami Dove. A paletka ma bardzo odważne kolory, chyba bym nie umiała się nimi malować :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...