poniedziałek, 27 października 2014

JELID - Chusteczki zmywające lakier z paznokci

JELID - Chusteczki zmywające lakier z paznokci 

"Chusteczki JELID są produktem pozwalającym każdej kobiecie w wieku 16+ na zachowanie komfortu nawet w stresującej sytuacji. Pakowane są indywidualnie w saszetkach, które nie zajmują wiele miejsca, a dzięki niskiej cenie są produktem nabywanym impulsowo, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będą potrzebne. 
Nie są produktem sezonowym, więc ich posiadanie wydaje się być koniecznym elementem wyposażenia każdej damskiej torebki. 1 chusteczka starcza na zmycie 10 paznokci, a dzięki zawartemu w składzie olejkowi kokosowemu, pozostawiają po użyciu przyjemny zapach. Nie zawierają acetonu."

Zmywacz w formie chusteczek to niezwykle wygodna opcja. Chusteczki zajmują bardzo niewiele miejsca. Z początku bardzo zaskoczyła mnie ich wielkość. Są bardzo, ale to bardzo małe.

Zmywają lakier bardzo dobrze, ale mi jedna chusteczka na 10 paznokci nie wystarcza, więc tutaj producent leciutko przesadził. Potrzebuję dwóch, aby dokładnie zmyć zwykły lakier... z brokatowym czy piaskowym byłoby trudniej i na pewno potrzebowałabym ich więcej.
Ale chusteczki niezwykle polubiłam.
Dobrze zmywają lakier, Nie wysuszają przy tym paznokci, ani skórek wokół nich.
Dodatkowo przyjemnie pachną pachną.

Saszetki zajmują niewiele miejsca, idealne do damskiej torebki. Na sezon urlopowy także idealne.

Jedynie przyczepię się jeszcze do ich ceny. Jedna podwójna saszetka ma kosztować 1 zł. Niby jest to tylko jedna złotówka.. Ale całe opakowanie kosztowałoby 25 zł... co jak na zmywacz jest ceną wysoką.
Ale na podróże i kryzysowe sytuacje są idealne, tym bardziej, że swoją rolę spełniają  w 100%.. i nie pozostaje mi nic innego jak je polecić ;)

21 komentarzy:

  1. Jakby może ja było kupić na sztuki w drogeriach to myślę, że miałaby wzięcie :) Sama chętnie wrzuciłabym dwie do kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One chyba właśnie na sztuki będą dostępne ;)

      Usuń
  2. To samo pomyślałam...na sztuki na pewno byłoby wzięcie. Czy w większej ilości...hmm chyba nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje że będzie je można i na sztuki kupić i cały kartonik. Na razie widziałam je w aptece.

      Usuń
  3. Mi się wydaje, że zmywanie nimi zajęło mi więcej czasu, niż zwykłym zmywaczem... Ale zmywałam dopiero raz. I też potrzebowałam dwóch!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je, ale jeszcze nie testowałam. Chyba dziś to uczynię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do torebki na kryzysowe sytuacje - super. Ale nie do codziennego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy gadżet, jak będą dostępne na sztuki to też na pewno ich spróbuję :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny gadżet, chętnie kiedyś je sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałaby mi się taka, więc chętnie zaopatrzę się w kilka sztuk na awaryjne sytuacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł bardzo fajny jednak cena za wysoka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze taka cena. Gdyby byly tansze, zawsze mialabym je w kosmetyczce, bo nieraz na miescie lakier odprysnie i lepiej byloby juz zmyc go z calych dloni niz chodzic z takim odpryskiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra rzecz!!! Musze to mieć. W podróży takie chusteczki są bardziej praktyczne niż płyn, który może się wylać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już te chusteczki idą do mnie w pudełeczku ShineBox, jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam je, ale jeszcze nie używałam, czekają na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie śmierdzą, a tak są ok

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa :)
    Mogą być przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby można było kupic pojedyncza saszetki, to całkiem fajne rozmwiązanie na wyjazdy. Bo za całą paczkę to trochę drogo.

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie można je kupić jako pojedynczą saszetkę ja moje kupiłam w aptece w aptekach doz - owskich cały kartonik jest po 18 zł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają ok :) jestem ciekawa czy by sobie poradziły z moimi lakierami :O

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...