środa, 24 września 2014

Wellness&Beauty - peeling - olejek z mango i kokosa

Wellness&Beauty
 peeling
olejek z mango i kokosa

To, że uwielbiam wszelkie peelingi to już wiecie.
Te mocne zdzieraki w szczególności.
I dziś o takim przyjemnym zdzieraku z Wellness&Beauty słów kilka.
Peeling jak widzicie zapakowany w świetny i solidny słoiczek, w którym po wykorzystaniu można przechowywać jeszcze nasze skarby (jednak należy pamiętać, żeby osuszać słoiczek po użyciu, ponieważ metalowe części rdzewieją).

Zaś sam peeling mimo, że w nazwie na słoiku cukrowy, tak naprawdę jest solnym,
Podobnie jak inny peeling z tej firmy, o którym pisałam TUTAJ
W działaniu jest identyczny.
Mocny zdzieraczek, który idealnie radzi sobie ze zbędnym, martwym naskórkiem.
Świetnie wygładza skórę, pozostawiając ją miękką, przyjemną w dotyku i nawilżoną.

Pachnie prześlicznie! Mango z dodatkiem kokosa, choć bardziej tu czuć słodycz mango. Bardzo przyjemny zapach, umilający kąpiel. Zapach idealny na każdą porę roku ;)

Jednak z peelingiem należy uważać tuż po depilacji, a najlepiej w ten dzień go unikać, Sól niestety potwornie szczypie depilowane miejsca jak i inne rany.
Ale to jedyny, drobny minus tego peelingu.

Pojemność: 300g
Cena: 12,99 zł

Dostępny w Rossmannie.

Miłośnikom porządnych zdzieraków bardzo go polecam ;)
Lubicie tego typu peelingi, czy wybieracie te delikatniejsze?

ps. Przypominam o konkursie, który wczoraj wystartował. Do wygrania zestaw 5 kosmetyków Wellness&Beauty. 

18 komentarzy:

  1. Zapach tego produktu jest dla mnie neutralny i nie wyczuwam tam ani mango ani kokosa. Niestety używam go rzadko bo bardzo mnie podrażnia :(. Czy golę nogi, czy nie, czy mam ranki, czy nie - zawsze podrażnia mnie tak samo :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno dawno temu miałam niebieską wersję tego peelingu i całkiem miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam inną wersję zapachową i bardzo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu i z chęcią bym go przetestowała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej kusi ten opis zapachu. Aż mam ochotę powąchać. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale całkiem nieźle się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam go, na prawdę mocny

    OdpowiedzUsuń
  9. Mango bardzo lubię i chętnie wypróbuję ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie go używam i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm, to połączenie zapachowe wydaje mi się bardzo przyjemne :) Z pewnością przetestuję ten peeling. Myślę, że będzie super na lato. Jesienią jakoś przemawiają do mnie zapachy czekolady, imbiru itp.
    Co do zdzieraków - też jestem fanką!

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie się sprawdził bardzo dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie w peelingach najważniejsze jest mocne zdzieranie i ładny zapach. Więc ten, o którym piszesz z pewnością by się u mnie sprawdził :) Wiele razy mijałam go na Rossmanowych półkach i jakoś nigdy nie zdecydowałam się na zakup, teraz w kolejce czeka również solny peeling z Bielendy, ale będę pamiętać o Wellness następnym razem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go i zgadzam się co do zapachu - pachnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam go i jakoś mnie nie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkt wydaje się być ciekawy. Szkoda tylko, że aromat kokosa jest słabo wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...