środa, 1 października 2014

Under Twenty - Maseczka oczyszczająco-nawilżająca - 2 kroki w walce z trądzikiem

Under20
Maseczka oczyszczająco-nawilżająca
2 kroki w walce z trądzikiem

Opis producenta:
Piękna cera bez niedoskonałości w dwóch prostych krokach? To realne, jeśli oprócz skutecznego oczyszczania nie zapomnimy o odpowiednim nawilżeniu.
UNDER TWENTY przestawia nowość – Maseczkę 2 kroki w walce z trądzikiem z linii ANTI! ACNE. Krok 1 – maseczka glinkowa – pomoże oczyścić i wygładzić skórę. Krok 2 – maseczka nawilżająca, zadba o odpowiedni poziom nawodnienia.

Moja opinia:
Wierne czytelniczki mojego bloga, wiedzą, że nie przepadam za gotowymi maseczkami.
Ale, że lubię z serii Under20 żele do mycia twarzy, czy peelingi... przetestowałam maseczkę oczyszczająco-nawilżającą.
Ale czy się sprawdziła?

Mamy tutaj podwójna saszetkę, w jednej jest maseczka glinkowa, w drugiej nawilżająca.
Konsystencje mają dosyć rzadkie.
Glinkowa w szczególności mnie zaskoczyła, wszystkie jakie do tej pory używałam były gęściejsze, bardziej treściwe. Ta była lekka, jak mleczko kosmetyczne. A pachniała niczym ogród pełen kwiatów.
Nawilżająca była już troszkę gęściejsza, ale nadal lekka. Zapach już mniej przyjemny od glinkowej, ale nadal ładny.


A jak zadziałały?
Glinowa maseczka dobrze nawilżyła moją cerę, zniknęły wszystkie suche skórki jakie miałam. Zadziałała tak jak peeling enzymatyczny. Kolor cery został wyrównany. Z jednej strony miłe zaskoczenie, z drugiej strony miałam także niemiłe... Ponieważ maseczka bardzo podrażniła moje wypryski, które w tamtym momencie miałam... :(

Nawilżająca była niczym kojący plaster na skórę. Po nałożeniu przyjemnie łagodziła i jakby chłodziła skórę (dzięki lekkiej, dość mokrej konsystencji). Cudowne uczucie. Myślałam, że to będzie TO. Ale po zmyciu pozostawiła niemiłą parafinową warstwę. Skóra owszem była miękka i delikatna.
Jednak parafina skórze (szczególnie trądzikowej) nie służy. Zapycha skórę i na nią trzeba bardzo uważać.
Na szczęście mnie nie zapchała!

I co mnie najbardziej zaskoczyło, po 2-3 dniach moja cera wyglądała o wiele lepiej.
Odżyła, kolor został wyrównany.
Wypryski zniknęły (wszystkie, a miałam naprawdę spory wysyp) , nie pozostawiając po sobie śladów.

Ubolewam jednak nad tą parafiną w nawilżającej części...Mogliby ją zastąpić czymś bardziej naturalnym ;)

Pojemność: 2x6ml
Cena: 3,99 zł.
Skład:
maseczka z glinką

maseczka nawilżająca



Miałyście do czynienia z tymi maseczkami?
Kupujecie drogeryjne, jednorazowe  maseczki w saszetkach?

13 komentarzy:

  1. czasami kupuje takie jednorazowe maseczki. najczęsciej chyba z tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy tej maseczki. Żele również mi pasowały (używałam w czasach szkolnych). Chyba się skuszę. Ten efekt zagojenia wszystkich wyprysków mnie kusi ;)
    Jeśli chodzi o maseczki to zwykle robię sama, a z gotowych najczęściej korzystam z Oriflame oraz kupuję jednorazówki z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie sztuki, muszę je w końcu wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. również odkąd odkryłam glinki to raczej sama robię maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo najczęściej używam własnoręcznie robionych maseczek :) Ale za tę cęnę może i warto spróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze tych maseczek,ale śliczne kolorki mają :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze tej maseczki :) najczęściej robię domowe maseczki ale zdarza mi sie kupić od czasu do czasu jakąś taką w saszetce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja raz taką maska się poparzylam i nigdy więcej nie uzyje dziadostwa ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Parafina mi niestety nie służy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się ze ktos napisal w końcu opinie, bo szukalam i nie mogłam znaleźć a kupiłam sobie ta maseczkę i zastanawiałam sie czy użyć czy lepiej nie ryzykować żeby nie pogorszyła sytuacji... :D A jednak sie skusze przeboleje te 2 dni spodziewając sie efektów jak u Cb :) ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam przeciwtrądzikowa z dermaglinu i siarkowa z barwy. Skuszę się chyba i na u20

    OdpowiedzUsuń
  12. super maseczka-cera staje się gładka i miła

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...