niedziela, 28 września 2014

ShinyBox wrzesień 2014 - recenzja

W tą piękną, niezwykle słoneczną niedzielę przychodzę do Was z recenzją wrześniowego pudełka ShinyBox.
Będą ochy, achy, ale też odradzanie bubli.
Zapraszam ;)



We wrześniu w pudełku znalazły się 3 produkty pełnowymiarowe, 2 miniatury i kilka próbek.


Pełnowymiarowe:
* Bioliq - Regenerujący krem do rąk i paznokci,  15 zł / 50 ml


Bardzo go polubiłam, ostatnio mam bardzo suchą skórę dłoni. Krem natychmiastowo zmiękcza naskórek. Wchłania się błyskawicznie, pozostawiając niezwykle aksamitną delikatną warstwę. Nawilża dobrze, ale nie jest to jakieś dogłębne nawilżenie.
Dłonie po jego użyciu nie lepią się, nie są tłuste. Za to niezwykle delikatne, miękkie i przyjemne w dotyku.
Krem prześlicznie pachnie, bardzo świeżo i subtelnie.
Idealnie sprawdza się w ciągu dnia.

Skład:


* Etre Belle - tusz do rzęs Lash x-press & Hyaluronic 8,5 ml / 100 zł


Tusz to mój absolutny faworyt tego pudełka.
Z początku jego konsystencja wydawała mi się za gęsta. Ale już przy kolejnych użyciach było tylko lepiej.
Nie przepadam też za szczoteczkami silikonowymi, a tą wręcz pokochałam. Świetnie aplikuje się nią tusz, dociera do najmniejszych rzęs... nie brudzi się przy tym powiek (a wiecznie mi się to zdarzało). Niezwykle dobrze wyprofilowana szczoteczka!
Tusz  nie skleja rzęs. Jest niezwykle trwały, nie rozmazuje się w ciągu dnia pod brwiami, nie osypuje się ani nie kruszy. Ładnie unosi rzęsy. Tusz jest mocno czarny, bardzo mocno napigmentowany. Pięknie podkreśla rzęsy. 
Trwałość na 6+. Zmywa się bardzo dobrze, bez problemu, nie męcząc i niszcząc przy tym rzęs. 
Dla mnie na chwile obecną to ideał, ale nie wiem jak długo posłuży mi ten tusz...i czy przypadkiem przez ta gęstą konsystencję nie wyschnie za szybko... Ale to czas pokaże ;)

Poniżej tusz w akcji, w każdym makijażu jest jedna warstwa:




więcej zdjęć z makijażami z tym tuszem TUTAJ.

* Grashka - korektor cieni pod oczami, 21 zł

Korektor na zdjęciu wygląda pomarańczowo, ale już w użyciu ma ładny, bardzo jasny kolor. Dla mnie (co mnie zdziwiło) jest nawet za jasny. Kryje bardzo dobrze. Ale niestety wchodzi w moje drobne zmarszczki pod oczami .... i po nawet już 30 minutach od nałożenia nie wygląda to estetycznie. Zawiódł mnie, a wiązałam w nim nadzieję, tym bardziej, że baza pod cienie z tej firmy jest genialna i od roku używam jej z wielką przyjemnością.

W pudełku znalazły się też 2 miniatury po 50 ml Balneokosmetyki:

* Biosiarczkowy żel peelingujący do mycia ciała, 28 zł / 200ml

Peeling nawet polubiłam. Bardzo ładnie pachnie. Cytrusowo, niezwykle świeżo, rześko, przyjemnie.
Drobinki może nie zdzierają mocno naskórka, ale jako codzienny żel jest ok. Konsystencja rzadka, ale nie spływająca z dłoni.
Nie wysuszył mi skóry, ale też po tych 3 użyciach na jakie mi wystarczyła miniatura to nie miał okazji ;)

* Szampon do włosów przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy 28 zł / 200ml
Szamponu nie polubiłam.
Po pierwsze strasznie niewydajny, 50ml wystarczyło mi na 3 użycia... o ile w przypadku żelu gdzie myje ciało jest to ilość normalna, to w przypadku szamponu dla mnie nie do zaakceptowania. Prawie się nie pienił.
Potwornie plątał włosy.
Włosy oczyszczał dość dobrze.
Plus, że prześlicznie pomarańczowo pachniał.
Nie polecam go, a wręcz odradzam.. 28 zł za taki szampon to stanowczo za dużo. Tak samo działa szampon z Biedronki, ale on kosztuje 3,99zł za litr ;)


próbek nie używałam jeszcze ;)

Przypominam, że wciąż aktualne są zniżki na pudełka  ShinyBox'y
- 50% rabatu na pudełko ShinyBox z edycji: Czerwiec 
2014, Lipiec 2014 lub Sierpień 2014. Każdy z tych zestawów będzie 
dostępny w promocyjnej cenie 26 zł, po wpisaniu kodu: SHINYPROMOCJA. 

- 20% rabatu na najnowsze wrześniowe pudełko, po wpisaniu kodu: KOLOROWO20

Zaciekawił Was któryś kosmetyk? 

17 komentarzy:

  1. maskarę do rzęs chętnie bym przetestowała i rzeczy z balneo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskara bardzo dobra ;) balneo mniej udane..

      Usuń
  2. Chyba nic mnie nie kusi z tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. mascara wygląda rewelacyjnie na rzęsach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawe pudełko :) Zaciekawił mnie tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten tusz dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość tego pudełka nie zachwyca,ale nie jest również najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te pudełko, ale jednak jego zawartość mnie nie kusi :D przynajmniej mój portfel trochę sobie odpocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne rzęsy <3 Naturalne? Weszłam na Twojego bloga z wizazu i nie żałuję, zostaję na dłużej:D Piękne piękne piękne!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...