piątek, 19 września 2014

ShinyBox wrzesień 2014 - prezentacja zawartości

Dziś zaprezentuję wrześniowe pudełko ShinyBox.



I w tym miesiącu pudełko zachwyca swoim wyglądem - brzoskwiniowo-różowe ombre ;)
Uwielbiam te pudełka, są niezwykle solidne i idealne do przechowywania skarbów, nie tylko tych kosmetycznych.

We wrześniu w pudełku znalazły się 3 produkty pełnowymiarowe, 2 miniatury i kilka próbek (w wersji podstawowej pudełka, VIP-y i subskrybenci mogli także dostać lakier, bądź serum).


Pełnowymiarowe:
* Bioliq - Regenerujący krem do rąk i paznokci,  15 zł / 50 ml


Cieszę się, że trafiła mi się wersja z kremem do rąk a nie balsamem. Krem prześlicznie pachnie, kwiatowo, troszkę słodko. Bardzo szybko się wchłania, nie zostawiając tłustej warstwy. 
Pierwsze wrażenie na plus ;)

* Etre Belle - tusz do rzęs Lash x-press & Hyaluronic 8,5 ml / 100 zł


Uwielbiam wszelkie tusze do rzęs i każdy chętnie testuję. Z Etre Belle miałam jeden tusz, który nie był idealny...  Więc mam nadzieję, że ten będzie lepszy ;))

* Grashka - korektor cieni pod oczami, 21 zł


Korektor na zdjęciu wygląda pomarańczowo, ale już w użyciu ma ładny, beżowy kolor, bez pomarańczowych tonów (ale to na podstawie szybkiego testu :)) Mam nadzieję, że będzie ciemniał.

W pudełku znajdują się też 2 miniatury po 50 ml Balneokosmetyki:

* Biosiarczkowy żel peelingujący do mycia ciała, 28 zł / 200ml


* Szampon do włosów przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy 28 zł / 200ml



i na końcu zestaw próbek, który w poprzednich pudełeczkach także był :)

Mam dla Was zniżki na ShinyBox'y
- 50% rabatu na pudełko ShinyBox z edycji: Czerwiec 
2014, Lipiec 2014 lub Sierpień 2014. Każdy z tych zestawów będzie 
dostępny w promocyjnej cenie 26 zł, po wpisaniu kodu: SHINYPROMOCJA. 

- 20% rabatu na najnowsze wrześniowe pudełko, po wpisaniu kodu: KOLOROWO20

Jak Wam się podoba zawartość wrześniowego ShinyBox'a?

ps. w pierwszy dzień jesieni wystartuje na blogu konkurs, na który już teraz zapraszam ;)

19 komentarzy:

  1. całkiem fajna zawartość :) ciekawa jestem tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nieźle, ale cieszę się, że się nie skusiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy ten korektor sprawdzi się dla bladziocha.

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko raz zamowiłam shinyboxa izle sie to skonczyło, dotarł do mnei produkt całkowicie wylany, z glossyjakos nie mam problemów... pudełeczko shiny całkiem fajne, wazne ze jestes zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda, ale chyba przyjęliby reklamację... :)
      Glossy z tego co widzę też ma fajne zawartości, jeszcze nie miałam ich pudełek, ale kuszą ;)

      Usuń
  5. Z tych wszystkich kosmetyków najbardziej podoba mi się krem do rąk :) Może zamówię sierpniowe pudełeczko, bo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna zawartość :) ciekawa jestem tego korektora :) będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko mnie zaciekawiło.:)

    PS. Wkleiłaś 2 razy próbkę żelu zamiast szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, poprawiłam ;)
      sierota ze mnie ;)

      Usuń
  8. całkiem fajna zawartość! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wybieram tylko tusz. Cała reszta taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tego tuszu za 100 zł szok-za cenę !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet ciekawe chociaż jakoś mnie nie powaliło, jedyny kosmetyk, którego bym była ciekawa to tusz

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten korektor pod oczy i tusz. Zawartość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem przyjemna zawartość :) Zaciekawił mnie tusz do rzęs i korektor :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...