poniedziałek, 22 września 2014

La Roche Posay - Effaclar Duo [+] recenzja + porównanie do Effaclar Duo

La Roche Posay
Effaclar Duo [+]

Opis producenta:
Kompletna pielęgnacja dla skóry trądzikowej, o wzmocnionej skuteczności zwalczającej przebarwienia potrądzikowe, dzięki unikalnemu składnikowi aktywnemu Ceramid Procerad™. 

Nie powoduje powstawania zaskórników. Produkt hipoalergiczny. Bez parabenów. Produkt stworzony, aby minimalizować ryzyko reakcji alergicznych u osób uczulonych na nikiel.
Rezultaty:
Po 24 godzinach: niedoskonałości są mniej widoczne.Po 8 dniach:niedoskonałości są znacznie zredukowane*.Po 4 tygodniach: pory są odblokowane, powierzchnia skóry jest wygładzona, nadmiar sebum i błyszczenie zmniejszone.


Moja opinia:
Klasyczną, starą wersję Effaclar Duo znam od około 2 lat. Bardzo obawiałam się jego nowej wersji: Duo [+]. Często zmiany składu i formuły kończą się źle. Okazują się zupełnie innym produktem i mniej skutecznym.
Już na wstępnie napiszę, że w przypadku Effaclaru Duo zmiany nie były duże, a już na pewno nie odczuwalne na niekorzyść jeśli chodzi o jego działanie ;)

Dokładnie rok temu recenzowałam Effaclar Duo TUTAJ, skupię się dziś na porównaniu tych dwóch wersji, zmianach jakie zauważyłam w opakowaniu, konsystencji  i działaniu.


Zacznę od opakowania.
Wielkość i kształt tubki bez mian. Pojemność także ta sama - 40 ml.


Wygodny 'dzióbek' także pozostał.
W poprzedniej wersji był szczególnie przydatny, ponieważ krem był rzadki.
W nowej wersji konsystencja Effaclar Duo [+] jest bardziej kremowa. Nadal jest to lekki żelo-krem, ale odrobinę gęściejszy i bardziej aksamitny.


Nie jest tłusty, nie lepi się.
Wchłania się błyskawicznie, pozostawiając lekką, bardzo aksamitną warstwę. 

Działanie pozostało bez zmian. Efflaclar Duo [+] to jeden z najlepszych pogromców wyprysków, zaskórników i wszelkich nieprzyjaciół naszej cery.
Żaden inny krem nie niweluje tak szybko wyprysków.
Często wystarczy mu jedna noc, aby pozbyć się ich (nawet tych ogromnych wulkanów).

Nadal używam go tylko punktowo, bądź miejscowo na strefę T - w zależności od problemów mojej cery.
W nadmiarze, bądź gdy za często będziemy go używać  może wysuszać cerę. Ważny jest tu umiar. Ale w walce z wypryskami tak już jest. I nie zrażajcie się tu absolutnie.
Gdy mam duży problem z suchą cerą, ale wypryski wciąż 'męczą moją cerę', to najpierw nakładam nawilżający krem na całą moją twarz, a Duo [+] punktowo na wypryski.

Oprócz niwelowania wyprysków krem świetnie wygładza i rozjaśnia plamy po wypryskach.

Nie zapycha cery.

Bardzo go polecam! 
Krem jest niezwykle wydajny. Mi wystarcza 40 ml opakowanie nawet na kilka miesięcy. Warty swojej ceny.

Skład:

Cena: ok 40 zł

Używacie Effaclaru Duo [+]? Jak się u Was sprawdza?

18 komentarzy:

  1. Do tej pory używałam Duo a teraz właśnie kończę duo+. Oba sprawdzają się świetnie, ale mam wrażenie że nowa wersja jest mniej wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam wersji Effaclar Duo i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam skóry trądzikowej mimo to mam na niego ogromną ochotę - może ruszyłby w końcu moje zapychające się pory :/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tą nową wersję, sprawdził się na szóstkę, chyba znowu kupię, bo cera znowu zaczyna mi coś szwankować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest dla mojej cery ale z tej firmy poszukam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam starą wersję dość dawno temu i nie byłam zachwycona, dużo bardziej lubiłam effaclar K. teraz na duo + jest spory szał. Oglądałam bardzo zachęcający filmik Kasi D.
    Mam na niego chęć choć ostatnio nie mam wyprysków bo jestem pod kontrolą dermatologa.

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety w moim przypadku się nie sprawdził ;) Moim zdaniem będzie dobry dla osób z niewielkimi problemami skórnymi gdyż przy mojej chorej skórze potrzebne były środki przepisywane na receptę.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie nadązam za Tobą :) swietne porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w wersji starej , super że działanie się nie zmieniło bo tego obawiałam się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam próbki ale mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę markę, ale dawno nic z niej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze nic z tej firmy,

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z tej firmy, ale chyba skuszę się na ten krem, bo na takie punktowe użycie z pewnością by mi sie przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W ostatnim czasie dużo myślałam o zakupie serii kosmetyków z tej firmy - teraz być może w końcu się na to skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój syn ma ogromne klopoty z trądzikiem, próbował juz wielu rzeczy, m in Effaclar Duo, jednak bez powodzenia. Obecnie kupiłam mu Pharmaceris Almond Peel 10%, ten produkt poleciła mi pani w aptece + Benzacne punktowo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie go testuje. Jest lepiej, ale bez rewelacji :(.
    Pryszcze wyskakują mi nadal, gule podskórne zostały.
    Wągry i rozszerzone pory nie zniknęły :(.
    Mam nadzieje, że przy dłuższym stosowaniu wszystko zniknie tak jak obiecuje producent :D
    (u mnie po nocy nic nie zniknęło)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam tą wcześniejszą wersję i niesamowicie poprawiła mi cerę gdy miałam trądzik,za co jestem mu bardzo wdzięczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nie widziałam większej różnicy na mojej twarzy podczas używania Effaclar Duo. raczej nie będę próbować nowego brata.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...