piątek, 12 września 2014

IsaDora - najnowsza jesienna kolekcja lakierów (Autumn 2014)

Tegoroczna, jesienna kolekcja lakierów IsaDora w szczególności mi się spodobała... jeśli chodzi o kolory i wykończenie, ale też bardzo zawiodła.. Dlaczego? O tym poniżej ;))


W kolekcji mamy 4 lakiery
nr 788 - Belle Beige
delikatny beż, wpadający troszkę w brudny, jasny róż


nr 789 - Purple Prune
ciemna, głęboka śliwka
(w buteleczce wygląda na perłowy, ale na paznokciach tego nie widać)


nr 790 - Black Coffee
ciemna, gorzka czekolada, w zależności od światła wpadająca w bardzo ciemną śliwkę


nr 791 - Autumn Leaves
ciemny ni fiolet, ni bordo.. z mnóstwem złotawych drobinek
przepiękny kolor! mój faworyt! 





Lakiery zachwyciły mnie swoimi kolorami.
Niezwykle głębokie i nasycone (szczególnie Black Coffee, czy Purple Prune), Autumn Leaves zachwyca przepięknymi drobinkami, które ładnie, ale nienachalnie się mienią na paznokciach. Zaś Belle Beige to delikatny, bardzo spokojny i nie rzucający się w oczy mleczny beżo-róż.
Każdy z lakierów idealnie kryje już przy 2 cienkich warstwach.


Pędzelki mają dość duże i poręczne, z równiutkim włosem. Niezwykle wygodnie aplikuje się nimi lakier, który konsystencję ma idealną, nie za gęstą, ale też nie rzadką. 

Schną bardzo szybko!
Każdy z nich ma wysoki połysk.
Kolory i wykończenie lakierów naprawdę robią wrażenie.

Ale jest jeden minus...  już w dniu aplikacji lakierów pojawiają się pierwsze, małe odpryski :( 
A dodam, że nic takiego ostatnio nie robię i pod tym względem lakiery nie miały 'ciężkich warunków'.
Bardzo zawiodła mnie trwałość ...

Niemniej kolory są naprawdę piękne i warte uwagi.


Cena: 31 zł
Pojemność: 6ml

Poniżej lakiery w akcji ;))
nr 788 - Belle Beige



nr 789 - Purple Prune



nr 790 - Black Coffee



nr 791 - Autumn Leaves



Podobają Wam się kolory lakierów z jesiennej kolekcji IsaDora?
Jakie kolory będą u Was gościć jesienią?

22 komentarze:

  1. Bardzo ładne te kolorki.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolory lubię oglądać u innych, nie u siebie;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i trzeci mogłabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie kolorki śliczne, ale jeśli miałabym wybrać jeden, to chyba śliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej ciekawił mnie Autumn Leaves, ale na paznokciach brudny róż mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory zdecydowanie dla mnie ale trwałość je dyskwalifikuje niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Belle Beige śliczny, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki, ale najbardziej wpadł mi w oko Autumn Leaves :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, ale... mam już podobne, czyżby powtórzenie poprzednich kolekcji:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że trwałością nie grzeszą, bo kolorki, zwłaszcza śliwka i ten migoczący są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nr 791 zdecydowanie jest najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czwóreczka! Ale taka trwałość (a raczej jej absolutny brak) jest nie do przyjęcia :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwie jesienna kolekcja - bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że trwałość pozostawia wiele do życzenia :( Najbardziej podoba mi się ta kawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się beż, taki uniwersalny i nie tylko na jesień.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...