piątek, 26 września 2014

Dwa makijaże na weekend: Bardzo kolorowy (Makeup Geek) oraz nudziaczek (Annabelle Minerals)

Na weekend dwa makijaże ;)
Pierwszy wykonany cieniami Makeup Geek, bardzo kolorowy. W moim ulubionym połączeniu kolorystycznym ;)) Ale wiem, że 99% z Was takich kolorów na co dzień nie nosi... Więc mam jeszcze jeden makijaż... W neutralnych, nudziakowych odcieniach wykonany mineralnymi cieniami Annabelle Minerals.

Makeup Geek:




Użyte kosmetyki:
baza pod cienie Grashka
kredka Nyx 'Milk' jako baza
cienie Makeup Geek: Lemon Drop, Chickadee, Razzleberry, Ocean Breeze, Vanilla Bean, Wisteria, Shark Bait
tusz do rzęs Etre Belle Lash x-press&hyaluronic
żelowy eyeliner Makeup Geek "Fame" na linii wodnej

Annabelle Minerals:





Użyte kosmetyki:
baza pod cienie Grashka
cienie mineralne Annabelle Minerals: Vanilla, Ice Cream, Cappuccino, Smoky
tusz do rzęs Etre Belle Lash x-press&hyaluronic
czarny arabski kohl w proszku

Która wersja bardziej Wam się podoba? :)

miłego weekendu życzę ;)
A.

63 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zakochałam się zwłaszcza w tym drugim... wyjdziesz na mnie i będziesz mnie tak malować codziennie? :D

      Usuń
    2. Wyjdę za Ciebię :) a będziesz mi gotować? :D

      Usuń
  2. Drugi bardzo uniwersalny i cudowny zarazem. Pierwszy natomiast bardzo zjawiskowy i przywołujący lato ;)
    No i najważniejsze - RZĘSY!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie mocno nasycone są te cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobra pigmentacja ;) i dość stonowane kolory... idealne na co dzień ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ok, siadaj i zamykaj oczy ;) już ja Cię wymaluję haha...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. i należę do tego 1% który w takich kolorkach śmiga na co dzień :P

      Usuń
  6. Pierwszy śliczny :) I drugi również jednak ja uwielbiam kolory na oczach :) A te rzęsy... marzenie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Cieszę się, że nie tylko ja tak lubię szalone kolorki ;)

      Usuń
  7. Świetne obydwa! Kolorowy na sobotę, a nudziak na niedzielę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zakochałam się w tym pierwszym, kolorowym <3 Uwielbiam takie barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olśniewający! Zwłaszcza dolna powieka mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolorowym? Ta zieleń cudowna jest. Na dniach zmaluję coś z nią w roli głównej ♡

      Usuń
  10. Drugi bardzo mi się podoba ! Ale mają cudną pigmentację te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się o tą pigmentację ;) ale jest super ♡ a przynajmniej w tych 4 kolorach co dziś użyłam... sprawdzę na dniach jak reszta...

      Usuń
  11. Kolorowy makijaż bajeczny w sam raz na nadchodzące jesienne deszcze. :)
    A druga wersja mnie uwiodła i chyba machnę sobie coś podobnego na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie jednak nudziak wygrywa bo mam do takich słabość ;) ale najbardziej w oczy rzuciły mi się Twoje rzęsy - są taakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urosły i rosną dalej chyba haha niestety ;)

      Usuń
  13. Oba makijaże boskie, a ja tak kolorowo to się maluję na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) kolorowe makijaże ubóstwiam ♥

      Usuń
  14. wspaniałe makijaże wykonujesz, oba mi się podobają, choć na kolorwy nigdy byms ię nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne makijaże jednak bardzo przeszkadza mi to rozmycie, które nakładasz na foto :( ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu nie tylko Twoje, wiem, że efekt bardziej plastikowy ale potwornie to ratuje mnie w niepogodę. Aparat mi sam skórę wygładza. I nie jest taka szaro bura... a fotki tylko od północnej strony mogę robić :( jak słoneczny dzień jest to ok ale tak jak ostatnio... to bez szans ;(

      Usuń
  16. Strasznie podobają mi się kolorowe makijaże, ale u kogoś, sama nie odważyłabym się na tak soczysty makijaż oka. Za to nudziak - jak najbardziej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto choć spróbować z kolorami ;) tak po domu ;)

      Usuń
  17. mmmatko ale piekne !i zdj super

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi makijaż bardzo mi się podoba - GRATULUJĘ perfekcyjnego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do perfekcji daleko... ;) dziękuje

      Usuń
  19. Mnie zdecydowanie bardziej przypadł do gustu makijaż numer 1! Jak już kiedyś wspominałam Ci na instagramie - kocham Twoje oczy! :) // jestem nowa na bloggerze, miło by mi było, gdybyś zechciała mnie odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dużą słabość do przesady i dekoracyjności, więc bardziej podoba mi się ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i sie podobaja obydwa ciezko sie zdecydowac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorki są piękne w pierwszym makijażu - mocno nasycone. Oba są ładne, ciężko wybrać jeden, bo każdy z nich pasuje na inne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W moje gusta bardziej trafia ten drugi, bo sama noszę się w brązach na oczach :) Pierwszy też jest bardzo ładny, ale trochę szalony i kojarzy mi się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. coś pięknego każdy z makijaży! wakacje słońce moc... ech rozmarzyłam się tymi makijażami :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba ładne, ale ja zawsze jestem za kolorem, więc ten pierwszy bardziej mi się podoba ! śliczne kolory, fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) kolorki to jest TO ♡♥♥♥♡

      Usuń
  26. jedno słowo Śliczne <3 ale najbardziej podoba mi się ten pierwszy taki kolorowy idealny na letnie dni <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...