niedziela, 21 września 2014

Bioliq - Nawilżający krem pod oczy 25+

Bioliq
Nawilżający krem pod oczy 25+

Opis producenta:
Nawilża i regeneruje delikatną skórę wokół oczu. Zmniejsza opuchliznę i cienie. Pielęgnuje i intensywnie nawilża delikatną skórę wokół oczu. Zawarty w kremie wyciąg z orchidei purpurowej (Orchis Mascula) działa kojąco i łagodząco. Krem wspomaga regenerację naskórka oraz skutecznie zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami. Dodatkowo chroni skórę przed niekorzystnym wpływem wolnych rodników, opóźniając powstawanie pierwszych zmarszczek. 



Moja opinia:
Po dość szumnej akcji reklamowej marki Bioliq byłam bardzo ciekawa ich kosmetyków.
Jednak czekałam na pierwsze recenzje, które nie były zbyt pochlebne.
Składy okazały się łagodnie pisząc bardzo średnie. 
Ale skusiłam się na ich nawilżający krem pod oczy 25+.
Kosztował ok 10, czy 11 zł za 15 ml tubkę.
Nie spodziewałam się po nim wiele i za wiele nie dostałam... ;)
Krem zamknięty mamy w wąskiej, małej tubce - uwielbiam tak zgrabne i lekkie opakowania, które nie zajmują wiele miejsca w kosmetyczce! Tutaj duży plus.

Konsystencję ma dość gęstą, ale krem jest zarazem bardzo lekki.


Dobrze się rozprowadza i błyskawicznie wchłania. Nie pozostawia żadnej tłustej czy lepkiej warstwy. 
Idealnie nadaje się pod makijaż.
Skóra po jego użyciu jest mięciutka, gładka, aksamitna. 
Nawilżenie jest leciutkie. Krem na pewno nie sprawdzi się przy wymagającej, suchej skórze.

Cienie pod oczami delikatnie rozjaśnia, opuchnięć nie mam także nie wiem czy w tej kwestii się sprawdza.

Krem nie podrażnia w żaden sposób.
Nawet jak się zapomnę (co zdarza mi się bardzo często) i potrę powieki, krem nie szczypie.
Idealny nawet dla osób z bardzo wrażliwymi oczami.

Zapach ma niezwykle delikatny, ledwo wyczuwalny, lekko apteczny.

Na dzień nadaje się idealnie, jednak na noc potrzebuję silniej nawilżającego kremu, a i lekkie ujędrnienie skóry by się przydało.

Nie odradzam go, za tą cenę krem naprawdę świetnie się spisuje. Ale jak dla mnie to typowy krem na dzień, pod makijaż.
Lekki i delikatny.
Pojemność: 15 ml
Cena: ok 10 zł
Skład:

Jakiego kremu teraz używacie pod oczy?
Co byście mi polecili odżywczego, ale łagodnego dla oczu i nie podrażniającego ich?

10 komentarzy:

  1. Oj, ze względu na konsystencję stanowczo nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w zapasach, ale jeszcze nie używałam, jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo różne opinie o nim słyszałam. :P
    Moim nr jeden jest aktualnie krem z Eva Natura na dzień i na noc, ma w składzie masło shea, polisacharydy i ekstrakt z alg, jest lekki ale dobrze nawilża i u mnie sprawdza się super, bo nawet jeśli nałożę go niezdarnie, nie podrażnia mi oczu. Polecam! Ja kupiłam go w Rossmannie, ale nie wiem czy jeszcze go tam znajdziesz, bo coś mi się obiło o uszy, że został wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem nawilżający tej marki (z Glossyboxa) i nie byłam zadowolona. Mam nadzieję, że pod oczy robią lepsze rzeczy;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam, ale wiem że warto takie kosmetyki uzywać bo póxniej będzie nam się robiło mniej zmarszczek w okolicach oczu ;)
    Zapraszam też do mnie na nowe posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Człowiek już stary (patrz ja - 27 lat) to i kremów pod oczy czas zacząć używać, co by zmarch nie było na późniejsze lata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chyba też nie długo sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam serum do twarzy i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na dzień rzeczywiście dobrze jest mieć taki lekki krem.
    Dla mnie pewnie byłby już za słaby...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...