sobota, 23 sierpnia 2014

Yankee Candle - Midnight Jasmine - jaśmin idealny

Yankee Candle
Midnight Jasmine


Jaśmin to kwiat, którego zapach wielbię ponad wszystkie inne.
O ile w perfumach znalazłam już swój ideał z jaśminem (Alien edp, Thierrego Muglera), tak w zapachach do domu szukałam wciąż ideału. Mnóstwo zapachów mnie zawiodło, do czasu, aż wpadłam w 'Yankee'manię' i kupiłam wosk "Midnight Jasmine".

"Midnight Jasmine" jest zapachem intensywnym, z dużą mocą i zasięgiem. Już odrobina (ok 1/8 tarty) wystarczy, aby swoim zapachem ogarnął całe mieszkanie, a nawet i korytarz :)
Ciężki, ale ma w sobie świeże nuty, nie jest bardzo męczący ani mdły (ale takie mocno kwiatowe zapachy też trzeba lubić, bo potrafią 'zmęczyć').

Czy "Midnight Jasmine" faktycznie pachnie jaśminem? TAK! I tu zapach bardzo mile mnie zaskoczył. Rzadko można spotkać tak piękny, prawdziwy jaśmin w zapachach dla domu.
Wosk pachnie przecudnie!
Jaśmin jest tu niezwykle czysty, z mocą, ale też z taką lekką, świeżą, soczystą nutą... Jakby skąpany w porannej rosie. Lekko chłodny.
Gdzieś w tle wyczuwam także kwiat neroli.


"Midnight Jasmine"  to miłość od pierwszego... palenia ;)
I na chwilę obecną mój numer 1 wśród wosków Yankee Candle.

Który wosk jest Waszym numerem 1? Potraficie wskazać ten jeden, jedyny? :)

21 komentarzy:

  1. Wąchałam go ostatnio w sklepie i mnie urzekł! Muszę w końcu zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałąm ten wosk, bardzo go lubiłam, i jeszcze u mnie zagości.

    OdpowiedzUsuń
  3. niespecjalnie ten zapach przypadł mi do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten wosk, ale dla mnie zapach jest zbyt słaby, chyba że połowę tarty bym rozpaliła. Sam zapach śliczny i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z jaśminem różnie bywa :) Jeśli pachnie delikatnie to ok, ale jeśli intensywność jest taka jak w Alien to odpada...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony to nature's paintbrush- niestety wycofany :( Obecnie palę french lavender i jest całkiem ładny, słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sezon palenia wosków uważam za rozpoczęty i to jaśminowe cudo chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zapachy, ale tego akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zapach pewnie przypadł by mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mieliśmy w ogóle tych wosków, chyba pora to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie mialam tych woskow, ale kiedys na pewno kupie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji poznać tego zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach jaśminu lubię, więc bym go pewnie polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zapach jaśminu koło domu mam krzak i tak pachnie, że miło wieczorem jest kiedy kwitnie przy nim sobie wypić herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jaśmin.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  16. napewno by mi sie spodobal;) nie mam jeszcze zadnego ;<

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten zapach - pierwsza świeczka YC jaką miałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...