środa, 6 sierpnia 2014

Wakacyjna przesyłka od Rossmanna

Wczoraj doszła do mnie przesyłka od Rossmanna.
Idealny zestaw na wakacje :)


W paczuszce znalazły się:
1) Balsam do opalania Sun Ozon
o pięknym zapachu tropikalnych owoców

2)  Żel pod prysznic Isana o zapachu pomarańczy i grapefruitów. Przepięknie pachnie, jak pomarańczowe landrynki :)


3) Peeling cukrowy Wellness & Beauty o zapachu mango i kokosa. Znowu to napiszę: zapach przepiękny! Owocowy i bardzo słodki ;)


4) odplamiacz w sztyfcie Domol
Takiej małej fajtłapie jak ja na pewno się przyda :)



w paczce znalazło się także coś smacznego :)
Paseczki suszonego mango Bleib Gesund. Kosztują 8,99 zł za 100g.

Niezwykle smaczne! Bardzo słodkie, ale bez zawartości cukru. Dobry zamiennik czekolady ;) i na pewno zdrowszy ;)

Jak Wam mija dzisiejszy dzień? :)

14 komentarzy:

  1. Muszę się zaopatrzyć w ten cytrusowy żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo fajna paczuszka. Ciekawa jestem tego balsamu do opalania, nie widziałam go w Rossmannie.
    Miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna przesylka :) ciekawa jestem tego peelingu cukrowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wszędzie chyba widzę to suszone mango, podobno jest pyszne, ale.. trochę dużo kosztuje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :) wszystko przydATNE

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczuszka, mnie na pewno najbardziej spodobałby się peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczuszka - najbardziej mam chęć na ten peeling w cudnym słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie macie z tymi przesyłkami :D to zawsze miła niespodzianka, zresztą widać, że się do tego przykładają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat wybieram sie do Polski na urlop, więc z Rossmana pewno nie będę mogła wyjść, jednak Boots to nie to samo, tak że wypisuję skrzętnie wszystkie produkty, które polecane sa na blogach, z tej paczuszki na pewno peeling.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna paczka tez bym taka chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna letnia paczka, i smakołyk też się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widze bardzo przyjemne produkty, nawet odplamiacz sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...