sobota, 2 sierpnia 2014

Shinybox: Summer Story (lipiec 2014) - recenzja + kod rabatowy na sierpniowe pudełko

Lipcowe pudełeczko Shinybox: Summer Story mieściło 5 pełnowymiarowych kosmetyków. Dziś króciutko je zrecenzuję i opiszę swoje wrażenia.




Zacznę od kolorówki ;) czyli to co lubię najbardziej
Kredka Etre Belle, której bardzo byłam ciekawa. Od jakiś 10 lat nie używałam cieni w kredce. Miło je wspominam, ale w ostatnim czasie unikałamm ich jak ognia.... 


Posiadam odcień 01, czyli ładny, bardzo jasny beż, szampański. 



Odcień mi się bardzo podoba, uniwersalny. Wykończenie perłowe także mi nie przeszkadza, ale wiem, że nie każdy je lubi. 
Cień na powiekach trzyma się calutki dzień.  Nie używałam pod niego już żadnej bazy... Ba! Cień ten spokojnie może służyć jako baza. Widziałam, że nie każda z dziewczyn trafiła w swoim pudełku na pasujący odcień, więc można zużyć kredkę jako bazę pod inne cienie ;)
Z aplikacją nie ma problemu, błyskawicznie się nakłada, nie brudzi przy tym palców...
W poniższym makijażu dodałam tylko 1 cień  do niego, aby makijaż nie był za mdły. Błyskawiczny, prosty w wykonaniu makijaż. Nudziak na co dzień ;)
Cena regularna tej kredki to 59zł, dużo... Ale obecnie jest w promocji za 33 zł na stronie producenta Etre Belle.
Drugim kosmetykiem, który naprawdę bardzo polubiłam jest winylowy lakier do paznokci Glazel.


W opakowaniu wygląda dość bazarowo i takiej jakości się spodziewałam. Co prawda lakier nie ma świetnego krycia o jakim zapewnia producent... potrzeba aż 3 warstw. Ale naprawdę błyskawicznie schnie! 
Kolor mam bardzo jasno różowo-beżowy (Odcień nr 600). Przyjemny, delikatny i elegancki. 
Trwałość bardzo dobra, po 6 dniach nie miałam żadnego odprysku ani nawet zdartych końcówek, co u mnie jest nie lada wyczynem. A lakier był poddany naprawdę ciężkim próbom. 

Kosztuje 25 zł za 10ml buteleczkę.

Z kolorowej części to niestety tyle...
Przechodzimy do pielęgnacji  ... i ampułki Yasumi. Maleństwo ma zaledwie 3ml, jest to pełnowymiarowy produkt i tu ubolewam, że jest dostępna ampułka tylko w tak małej pojemności.


Trafiła mi się ampułka z witaminą C. Konsystencję ma rzadką, jak woda. Serum to nie należy do najwydajniejszych, wystarczyło mi na 8 użyć. Bardzo bałam się pierwszej aplikacji, ponieważ miałam dość duży wysyp wyprysków i byłam pewna, że będzie mnie szczypało.. a niespodzianki będą zaognione wręcz. Ale absolutnie nic takiego miejsca nie miało. W ogóle nie odczuwałam serum na twarzy. Wchłania się błyskawicznie, zostawiając lekko napiętą skórę, ale bez uczucia ściągnięcia. 
Niespodzianki po nim szybciej mi się zagoiły, nie pozostawiły też po sobie śladów, ale ciężko mi ocenić po tych 8 aplikacjach czy to tylko zasługa tego serum. Żałuję, że nie ma większej pojemności, z chęcią bym kupiła. A tak dokupowanie 3ml buteleczek po 15 zł co 8 dni to średni interes według mnie.

W pudełeczku był także chłodzący balsam po opalaniu BingoSpa


Nie opalałam się, ale znalazłam dla niego inne zastosowanie... świetnie sprawdza się jako żel do nóg i stóp... Szczególnie jak ktoś ma problem z opuchnięciami. Żel daje naprawdę cudowne uczucie ukojenia.
Wchłania się szybko, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy. Pachnie mentolem,  bardzo przyjemnie, odświeżająco.

Cena: 24 zł za opakowanie 100 g.

Ostatni kosmetyk to pomadka ochronna Solar od Venity.

Pomadka posiada faktor UV SPF 6. Według mnie troszkę za niski. No ale... ;)) 
Nawilża dobrze, zmiękcza skórę ust.  Przyzwoita, przyjemnie pachnąca, zwykła pomadka.

Cena 6 zł / szt.

W sprzedaży jest już sierpniowe pudełko. 
Poczuj kojący dotyk odżywczej pielęgnacji na rozgrzanej słońcem skórze... Wszystko to dzięki sierpniowej edycji pudełka ShinyBox, które zapewni Ci zdrowy i promienny wygląd przez resztę lata! Kosmetyki z najnowszego pudełka to absolutne “must-have” letniego sezonu - idealne zarówno do plażowego wypoczynku, jak i podczas przygotowań do wakacyjnej imprezy!

Mam dla Was 20% rabat na nie.
Wystarczy użyć kodu:  KOLOROWO20

Sierpniową edycję ShinyBox można zamówić na stronie:
http://bit.ly/1xnbzPx


A Wy co sądzicie o lipcowym pudełku ShinyBox?

14 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że nic oprócz kredki mnie nie zaciekawiło w tym pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  2. ampułki Yasumi miałam, ale inne, kolor lakieru bardzo mi się podoba, kredka fajna...ogólnie zawartość chyba taka sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor kredki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredka ma bardzo fajny kolor :) świetnie prezentuje się w Twoim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier Glazel wygląda ładnie :)) Prawie biały (ostatnio mam szał na białe paznokcie), kredka też, ładny, spokojny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładną dostałaś kredkę :) Ja mam taki śliczny, delikatny brąz i też mi się bardzo podoba. Mam wersję z płatkami Dermopharma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredka wygląda bardzo ładnie, podoba mi się, ale pozostałe produkty już jakoś mnie nie powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny odcień kredki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam chciałabym dodać (bezpłatnie) tego bloga do blogosfery kosmetycznej- www.kosmetoblogi.blogspot.com jeśli wyrazi Pani zgodę proszę o wiadomość z linkiem do bloga. Zapraszam na stronę i na fb Kosmetoblogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam tego żelu do stóp i nóg, mam problemy z żylakami a on świetnie radzi sobie z bólem i zmęczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredka ma fajny kolor. Śliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...