czwartek, 21 sierpnia 2014

ShinyBox - sierpień 2014

Już przy zapowiedziach sierpniowego pudełeczka ShinyBox, wiedziałam, że będzie bardzo wyjątkowe...





"Poczuj kojący dotyk odżywczej pielęgnacji na rozgrzanej słońcem skórze... Wszystko to dzięki sierpniowej edycji pudełka ShinyBox, które zapewni Ci zdrowy i promienny wygląd przez resztę lata! Kosmetyki z najnowszego pudełka to absolutne “must-have” letniego sezonu - idealne zarówno do plażowego wypoczynku, jak i podczas przygotowań do wakacyjnej imprezy!"

W pudełku znalazły się:


                                                                           BANDI
 Krem intensywnie nawilżający - 30ml
48zł/50ml


DERMIKA
Serum - koncentrat piękna - 5ml
70zł/30ml


YASUMI
Emerald Cooling Mist Odswieżająca mgiełka do stóp - 50ml
39zł/200ml


GLAZEL
Konturówka do brwi - produkt pełnowymiarowy
30zł/szt.



THE BODY SHOP
Masło do ciała Wild Argan Oil - 50ml
17zł/50ml


BARWA
Próbki olejków pod prysznic i kremu siarkowego
oraz 5ml próbka SALUTERRA
Kremu rewitalizującego z komórkami macierzystymi



Zawartość bardzo mi się podoba. Szczególnie ucieszył mnie spray YASUMI, który na pewno bardzo mi się przyda. Kosmetyki BANDI, a w szczególności kremy do twarzy bardzo cenię i każdy jaki miałam dotychczas służył mojej cerze, więc i ten jestem pewna, że krzywdy nie wyrządzi... i idealnie nawilży.
Masełko arganowe The Body Shop bardzo ciekawiło, szczególnie jego zapach... i muszę przyznać, że pachnie bardzo przyjemnie, choć nie wiem czy nie za bardzo intensywnie...
Kredka do brwi Glazel bardzo się przyda, od niedawna je dopiero podkreślam... Kolor trafił mi się idealny :) dobrze, że nie czarny ;)) Koncentrat Dermiki przetestuje moja mama.
Próbki chętnie zużyję, szczególnie ciekawi mnie krem Saluterra.

Pudełko można zamówić na stronie ShinyBox.pl
Z kodem: KOLOROWO20 będzie ono 20% tańsze ;)

Podoba Wam się zawartość sierpniowego ShinyBox'u?

13 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten krem Bandi, kredka do brwi też na plus, ogólnie bardzo fajne pudełko :) Ja jestem również zadowolona ze swojego pudełka beGlossy, postarali się w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie również podoba się pudełeczko :) bardzo fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zazwyczaj mi się zawartości tych boxów nie podobają to ten mogłabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym miesiącu Glossy wygrawa wgmnie;).

    OdpowiedzUsuń
  5. mgiełka do stóp brzmi zachęcająco :) szkoda, że upały już za nami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ciekawa zawartość. Pierwszy raz podoba mi się ShinyBox ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajna zawartość, mnie najbardziej spodobała się mgiełka Yasumi i krem Bandi, akurat moje ulubione marki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że to pudełko całkiem im się udało

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa zawartość :) Fajna konturówka do brwi , z niej na pewno byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam to masełko, jest świetne, a pachnie.....

    OdpowiedzUsuń
  11. no niezłe pudło trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawą zawartość ma to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...