piątek, 15 sierpnia 2014

Pierre Rene Medic - ampułki z kwasem hialuronowym

Pierre Rene Medic
Hyaluronic Acid Wrinkle Reduction

Opis producenta:
7 dniowa kuracja w ampułkach HYALURONIC ACID.
Innowacyjny preparat z wysoką zawartością kwasu hialuronowego (0,3%) o działaniu przeciwzmarszczkowym i liftingującym, ukierunkowany na intensywną pielęgnację, poprawę elastyczności oraz na zatrzymanie procesu starzenia się skóry.

7-dniowa kuracja HYALURONIC 0,3 % COMPLEX bezpośrednio wpływa na hamowanie procesu powstawania zmarszczek, poprawia jędrność i pigmentację skóry oraz aktywnie przeciwdziała negatywnym skutkom promieniowania słonecznego

Badania w niezależnym laboratorium udowodniły, że 7-o dniowa kuracja preparatem z kompleksem STIMULHYAL® spowodowała wzrost ilości kwasu hialuronowego w skórze właściwej o 183%. Skóra po kuracji uzyskała natychmiastowe ujędrnienie, zwiększenie elastyczności i wygładzenie zmarszczek.

WSKAZANIA: Preparat przeznaczony dla każdego typu skóry dojrzałej, w szczególności wysuszonej, spierzchniętej, odwodnionej, o obniżonej jędrności i sprężystości, szarej z objawami zmęczenia, dotkniętej pierwszymi oznakami starzenia, a także polecany dla cery wymagającej natychmiastowej regeneracji po opalaniu.



Moja opinia:
Na ampułki od Pierre Rene natknęłam się zupełnie przypadkowo. Zaskoczona byłam, że z tej firmy są także kosmetyki pielęgnacyjne.
Za ich kolorówką nie przepadam, nie ukrywajmy słabej jakości jest (a przynajmniej te kosmetyki z którymi miałam do czynienia). 

Ale ampułek byłam na tyle ciekawa, że musiałam je wypróbować.
Obawiałam się uczulenia i zapchania cery.
Ale... nic takiego się nie stało.
Ba! Te ampułki bardzo mile mnie zaskoczyły.
Naprawdę świetnie nawilżają, dogłębnie. Nie pozostawiają żadnej tłustej, nieprzyjemnej warstwy. Wchłaniają się całkowicie, pozostawiając przyjemną, gładką skórę, bez żadnego filmu.
W żaden sposób nie podrażniły mojej cery, nie zapchały.
Skóra jest widocznie nawilżona i odżywiona. Napięcie skory także się poprawiło a drobne zmarszczki wydają się płytsze. 

W opakowaniu znajduje się 7 ampułek, każda o pojemności 2ml.
I jak dla mnie te 2ml to stanowczo za dużo jak na jednorazową aplikację, dlatego używałam je razem z mamą. Nam obu jedna ampułka wystarczała na twarz, szyję a nawet jeszcze troszkę zostawało w ampułce (a wcale nie oszczędzałyśmy aplikując zawartość!!).
Aplikacja w żaden sposób nie sprawiała problemów. Szklane ampułki z łatwością się otwiera. Zawartość jest przezroczysta, troszkę mętna, rzadka i wydajna.
Ampułki są bezzapachowe.

Miłe zaskoczenie kosmetyczne ;) Na pewno raz na jakiś czas zafunduję skórze kuracje tymi ampułkami.
A i Wam je bardzo polecam.

Cena: ok 25 zł
Dostępne m.in. na stronie producenta i w sklepach internetowych.

Znacie te ampułki? A może miałyście do czynienia z innymi ampułkami od Pierre Rene?

11 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ampułki kolagenowe tej firmy, ale nie byłam z nich zadowolona. Miałam wrażenie, że przesuszają mi cerę. Dobrze wiedzieć, że te się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, a właśnie na kolagenowe się czaiłam.. ;) chyba jednak sobie je odpuszczę...

      Usuń
  2. Do zmarszczek jeszcze mam czas ale zapamiętam te ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam takich ampułek, ale ciekawią mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te ampułki, ale na pewno poznam się z nimi bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nigdy nie stosowałam takich ampułek , jedynie podobną kurację na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie wiedziałam, że mają serie pielęgnacyjną:) w sumie przydałaby mi się taka kuracja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej bym po nie nie sięgnęła, kwas hialuronowy z ZSK zupełnie mi wystarcza :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...