wtorek, 5 sierpnia 2014

Perfecta - Cukrowy peeling do ciała - Pinacolada

Perfecta
Cukrowy peeling do ciała
Pinacolada


Opis producenta:

Cukrowy peeling do ciała o właściwościach złuszczających i antycellulitowych. Naturalne kryształki cukru usuwają martwe komórki naskórka. Olejek kokosowy zmiękcza i nawilża skórę, a olejek z ziaren zielonej kawy wspomaga wyszczuplaniei redukcję cellulitu.
Zapach karaibskiego koktajlu PINA COLADA z mleczkiem kokosowym i świeżym ananasem odpręża i relaksuje jak wakacje w tropikalnym raju.


Moja opinia:
W przypadku tego peelingu, nie sposób zacząć recenzję od czegoś innego.. niż od jego obłędnego zapachu ;) Pinacolada, czyli połączenie słodkiego ananasa z kokosem i peeling właśnie nimi pachnie, choć króluje w nim głównie ananasowa nuta. Zauroczyła mnie od razu i z przyjemnością sięgałam po ten peeling głównie dla zapachu. Niezwykle uzależniający. Słodki, ale nie mdły.

Konsystencję ma gęstą, ale dobrze się go rozprowadza. Drobinki cukru są dość duże, pozwalając na porządne wypeelingowanie skóry i pozbycie się martwego naskórka, a z tym radzi sobie naprawdę świetnie.



Skóra po jego użyciu jest niesamowicie gładka, miękka i ... z lekką parafinową, lekko tłustawą warstwą. Tu niestety coś czego nie lubię w peelingach. Ale tą  parafinę do większości peelingów pchają producenci :(
O ile w peelingu do ciała jestem w stanie użyć kosmetyk z nią i krzywda mi się nie dzieje, tak w przypadku kosmetyków do twarzy jej nie używam, ponieważ niesamowicie zapycha moją cerę.

Podsumowując peeling polubiłam, zapach i dobre złuszczanie naskórka zachęca do powrotu do niego za jakiś czas ;)  póki co czekają inne w kolejce ;)

Cena: 15,99 zł
Pojemność: 225 g
Skład:

Dostępny m.in. w Rossmannie

Używałyście już tego peelingu? Akceptujecie parafinę w kosmetykach do ciała?

11 komentarzy:

  1. Mi parafina w peelingach do ciała w ogóle nie przeszkadza, no chyba, że daje taki efekt, że można by ze mnie po wszystkim świeczkę zeskrobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeskrobać albo co gorsza wbić :D tudzież przykleić ;D
      mi też parafina nie przeszkadza o ile nie robi ze mnie mumii i nie powoduje utraty stabilności mego ciała :D
      Mam masło do ciała o tym zapachu, ale jeszcze nie użyłam - Chomicze zapasy :)

      Usuń
  2. właśnie przez parafinę pozostaje wierna domowemu peelingowi. Jak chce mieć "powłoczkę" do dodam oliwy i jest skóra fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ta parafina.... Muszę się rozejrzeć za jakimś peelingiem do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu kupić któryś z nowych peelingów perfecty, zapachy... ajjj pinacolada musi być super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapychanie na twarzy do katastrofa, ale w peelingach, które po chwili zmywam nie robią mi róznicy, więc chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam masło Creme Brulee i on jest bardziej "zimowy", ciekawe jak by się pasełko o takim zapachu spisało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu do ciała mysle ze sie na niego skusze

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety dla mnie to bubel jakich mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda tak "apetycznie",że chcę go mieć - natychmiast!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...