środa, 27 sierpnia 2014

Kilka nowości w kosmetyczce, czyli... kosmetyczko rozszerz się ;)

Dawno nie było tego typu postu, ale też nie kupuję za dużo kosmetyków. W sumie to tylko uzupełniam podstawy typu antyperspirant czy pasty do zębów.
Ostatnio wygrałam fajny zestaw kosmetyków Manhattan, więc się nim pochwalę :D


W lakierach już zdążyłam się zakochać, cudne kolory, a i pędzelki bardzo fajne, idealnie wyprofilowane. Bardzo fajnie aplikują lakier. Dobre krycie już przy jednej warstwie. Zobaczę jak z trwałością, ale póki co trzeci dzień i jest nieźle ;)


Szminka jest w kolorze 34N. Lekko neonowa czerwień z domieszką pomarańczy, świetny, żywy kolor a i trwałość bardzo dobra.
Reszty kosmetyków jeszcze nie używałam, ale na pewno za jakiś czas zrecenzuję.

W tym tygodniu kupiłam kolejne już opakowanie maseczki na nos i brodę The Face Shop, tym razem trafiłam już na wersję w nowym opakowaniu i widzę, że jest troszkę inna... niekoniecznie lepsza. Na pewno zrecenzuję ją, mimo, że starą wersję na początku blogowania 'recenzowałam', ale tym razem podejdę do tego troszkę z innej strony ;)
Do maseczki dostałam jeszcze próbkę kremu jabłkowego ;)


Od miesiąca testuję też Priorin Extra, dziś doszło do mnie drugie opakowanie.
Na chwilę obecną brak efektów, włosy jak mi wypadały tak wypadają nadal :( Zobaczymy jak będzie po 3-miesięcznej kuracji...


Oprócz tego korzystając z 10% zniżki zamówiłam dziś podkład Annabelle Minerals, zbladłam i już muszę mieć mój zimowy odcień - Golden Fairest. Tradycyjnie już wzięłam kryjącą wersję.
Jak dla mnie nie ma lepszego podkładu!!! Uwielbiam go i od ponad 2 lat prawie nie zdradzam ;)) Choć kuszą mnie  podkłady innych firm... jak Lily Lolo, czy Era Minerals.. ;)

Niedawno dorwałam też przecudowny błyszczyk, właściwie to lakier do ust, ale jego pokażę Wam dopiero przy recenzji, którą postaram się do końca tego tygodnia sklepać. Takiej miłości produktu do ust dawno nie miałam.... A koszt tego cuda to ok 8 zł.

... i w sumie to tyle ;)

Znacie któryś z wyżej wspomnianych kosmetyków?
Jak u Was zakupy wyglądają w ostatnim czasie? Szalejecie?


12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię lakiery z Manhatanu. W ogóle wszystko bym kupiła:)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw,który wygrałaś jest fantastyczny - przyjemnego użytkowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego bronzera z manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw z MAnhattanu, u mnie z nowościami ubogo;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten bronzer, bardzo wydajny bo mam go już bardzo długo, jest ok nawet bardzo. Też uważam, że Annabelle jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten bronzer, bardzo wydajny bo mam go już bardzo długo, jest ok nawet bardzo. Też uważam, że Annabelle jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tej czerwieni!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery wszystkie bym przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczka The Face Shop jest moim ulubieńcem już od paru lat! Nowa formuła również mi pasuje, nie zauważyłam, aby działała gorzej. Nawet mam wrażenie, że lepiej ;) Jest niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...